Mimo wszystko przepraszam

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
co za dziwny przypadek - że starłem się tutaj z trzema Annami i każda z nich szuka ze mną zadymy

Re: Mimo wszystko przepraszam

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Jak obiecalem - tak zrobilem - zaczynam odchudzac moj wizerunek przechodzac plynnie na wegetarianizm... heep!
Podobno kolor zielony uspakaja, czego Wam wszystkim zycze!

Pitatus Vegetarius I

Re: Mimo wszystko przepraszam

Re: Mimo wszystko przepraszam

I co?

Re: Mimo wszystko przepraszam

Kpt.Wojtek
Coz to za tajemnicza wiadomosc darrio?

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
ale mnie męczysz? byl taki moment że zanim nie zaakceptowali tego nowego zielonego awataru to byla taka sytuacja, ze na tablicy był dino, a wewnatrz tego wątku ponton, i to tam napisałem, ale gdy po kwadransie dokonano juz tą właściwą zmianę awatara to wycofałem ten wpis i cała tajemnica

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
czyli, że przez kwadrans funkcjonowałeś na dwóch awatarach - ale powiem ci że nick kapitan do tego dinozaura raczej nie pasuje - ale jakoś to przeżyję:)))

Re: Mimo wszystko przepraszam

Kamien z serca, bo juz myslalem... uffff...