Mimo wszystko przepraszam

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
kpt. mam wrażenie, ze zalożyłes ten watek po to żeby znów uaktywnić Jolę i Annę - daj już temu spokój

Re: Mimo wszystko przepraszam

kpt. mam wrażenie, ze zalożyłes ten watek po to żeby znów uaktywnić Jolę i Annę - daj już temu spokój
Przykro mi darrio, ale nie bylo to moim zamyslem. Przeprosiny kierowalem do ciebie i tylko do ciebie.
Nawet przez mysl mi nie przeszlo, ze piszac na forach i bedac moderatorem jednego z nich tak cenisz sobie spokoj i samotnosc.
Jeszcze raz przepraszam.

Re: Mimo wszystko przepraszam

Anna.
Nawet przez mysl mi nie przeszlo, ze piszac na forach i bedac moderatorem jednego z nich tak cenisz sobie spokoj i samotnosc

:-DDD
Zrewanżuję się dowcipem, nie tak dobrym jak Twój, ale mnie rozbawił:

-Gratuluję, panie Kowalski! Podobno wybrano pana na radnego? Jak to się stało?
- To było tak, najpierw chcieli wybrać Nowaka, ale wtedy ja zawołałem: Coo?!?! Głupszego nie macie?!?!

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
mam wrażenie, że szuka Pani ze mną zwady - przypamina mi Pani Anę-lubą- i choć Pani się zarzekała ze nie to ja optuję za taką ewentualnoscią - od początku jesteśmy w " kwaśnych " relacjach - i powiem szczerze " coś mi w Pani nie pasuje "

Re: Mimo wszystko przepraszam

Anna.
Co do jednego jesteśmy zgodni, mnie w Tobie też coś nie pasuje tylko dla mnie nie ma znaczenia kim jesteś, ale jak nie przestaniesz mnie świadomie łączyć z Aną to znajdę zajebiste połączenie dla Ciebie.
Idź człowiecze swoją drogą, najlepiej do wątku tiutianego.

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
TAKIE CHRZANIENIE TO PROSZĘ SOBIE TOCZYC ZE SWOIM CHŁOPEM A NIE ZE MNĄ - ja nie lubię zaczepnych bab

Re: Mimo wszystko przepraszam

Anna.
A ja głupich chłopów. Powiem więcej, mądrych się wstydzę, głupich się brzydzę!
Chyba nie mamy już sobie NIC do powiedzenia? Ja nie mam.

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
kto sieje wiatr, ten zbiera burzę - trzeba było mnie nie trącać i nie podjeżać
1234