Mimo wszystko przepraszam

Re: Mimo wszystko przepraszam

ale mnie męczysz? byl taki moment że zanim nie zaakceptowali tego nowego zielonego awataru to byla taka sytuacja, ze na tablicy był dino, a wewnatrz tego wątku ponton, i to tam napisałem, ale gdy po kwadransie dokonano juz tą właściwą zmianę awatara to wycofałem ten wpis i cała tajemnica
Z jednej strony ciesze sie, ze "oni" - miesozercy nie zaakceptowali.. i ja to rozumiem. Ale z innej mamy tu osoby, ktore sa bardziej roslinne niz ja i na ich poparcie w mojej przemianie licze;)

Re: Mimo wszystko przepraszam

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Rety Kapitanie, co z Tobą, przestań już tak przepraszać.
Może umieść w awku np. Duszka Kacperka, ten już przeszedł raczej wszelkie testy odchudzające pozytywnie.
Przeźroczysty jest przecież!  :)
Możesz wybrać "lżejszego"! 😀

Na marginesie, dziwne, że ten wątek nie został jeszcze umieszczony w jakiejś "przepraszającej" kategorii.

Pewnie dlatego, że przepraszasz właśnie "tę" osobę! :)):D

Re: Mimo wszystko przepraszam

Kpt.Wojtek
Jola napisał/a
[...]

Noo, chcialem dobrze i myslalem, ze mysli i moze czsem w innych kategoriach - zobaczymy.