Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
"Piorunujące pierwsze wrażenie" ( poradnik Anny Szlęzak). Polecam.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

Fajna ta Anna Szlęzak <<--

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
 Jej mowa ciała pokazuje jej naturę,  jej żywioł.  Porady są średnie, a... ona praktycznie pokazuje umiejętności komunikowania się.  Żeby tak swobodnie, pewnie i naturalnie się zachowywać trzeba mieć bardzo dobre doświadczenia.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

Widać, że Anna Szlęzak czuje się na ekranie jak ryba w wodzie. Wygląda to fajnie i naturalnie, chociaż z pewnością stoi za tym też doświadczenie i dobre przygotowanie (mam na myśli jej filmiki na YouTube). Co do porad, to obejrzałem tylko dwa filmiki, i dla mnie też te porady są oczywiste, nic specjalnie nowego się nie dowiedziałem, ale być może dla nastolatek takie porady są bezcenne. Sam kanał na YouTube, fanpage na Facebooku itp. prowadzi Anna Szlęzak jak najbardziej profesjonalnie, a liczba subskrybentów to potwierdza. Ostatnio jeden z marketingowców internetowych podawał Anne Ślęzak jako dobry przykład:

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
Dobrze, że znalazłeś tego coacha, który pokazuje profesjonalne prowadzenie kanału na YouTube itd.
 Anna Szlęzak jest psychologiem.  Znalazła sposób na swoją karierę nie tylko w sieci. Filmy zapewne mają być tematami zabawnie prowadzonymi, aby aspekty psychologii damsko - męskiej pokazać w najprostszy sposób i zdobyć jak najwięcej klientów. Obecnie prowadzi kursy, potem może napisać książkę - poradnik. Przy takim rozwijaniu kariery ma szansę na udział w programach telewizyjnych o bardzo dużej oglądalności. Programy skierowane są do konkretnego klienta.
Skierowałeś rozmowę w ciekawym kierunku. O  możliwościach robienia kariery z wykorzystaniem kanałów internetowych.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

No właśnie, gdy wrzuciłaś ten filmik Anny Szlęzak, to zaświtało mi od razu w głowie, że całkiem niedawno trafiłem w Internecie na tego coacha, który coś mówił o kanele tej dziewczyny. To ciekawe, bo w dość krótkim czasie o Annie Ślęzak mówi mi jakiś Coach z internetu, oraz znajoma z forum. Albo to tylko zbieg okoliczności, albo jakieś przesłanie i powinienem poważniej przypatrzyć się tej Annie Ślęzak? Może ma mi coś do przekazania? :)
@

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

@
,-2