Multi Forum

Re: Multi Forum

da®®io

ta lampka też jest ładna:)

Re: Multi Forum

Wenus napisał/a
Mnie się w pierwszej chwili nazwa skojarzyła z multikinem to może jakieś rangi filmowe :)

A mi z Multilotkiem, jakoś tak branżowo☺

Re: Multi Forum

Raczej ma urodę techniczną ;) do garażu może być ;)

Re: Multi Forum

dziewczyna z perłami
Moje pierwsze wrażenie po wypłynięciu na szerokie wody, ze ciągnie cię Szuw do haremu.
  Jakieś poprzednie wcielenie?

Re: Multi Forum

dziewczyna z perłami napisał/a
Moje pierwsze wrażenie po wypłynięciu na szerokie wody, ze ciągnie cię Szuw do haremu.
  Jakieś poprzednie wcielenie?
Oj Perełko, Perełko, zrobię Cię jedną z moich Faworyt w tym "haremie" Czy chcesz być moją Faworyta? ;)

Re: Multi Forum

da®®io
a czy niemożliwym jest, że lothar, illum to ta sama osoba? np.ba*

Re: Multi Forum

dziewczyna z perłami
Darrio, na bank Lothar i Ilumi to nie te same osoby. Oni nawet są z innej bajki, choć się wspierają. Ba pasował na sztuczny profil dla podbicia ilości wpisów.

Re: Multi Forum

dziewczyna z perłami
"ba" to takie inne "hahahaha". Identyczna energia.
1234