Multi Forum

Re: Multi Forum

Wenus
Ja nie muszę włączać bo mi się sama zapala :-)

Re: Multi Forum

da®®io
skoro u Ciebie już jest zielono i masz nielimitowany transfer netu więc zostaniesz nominowana na Moderatorkę:)

Re: Multi Forum

Wenus napisał/a
Witaj Marcinie :) (kurcze, nie pamiętam czy przeszliśmy na "ty")
Fajna ta nowa nazwa  forum :)  Jednak jak wpisuję w wyszukiwarkę to wyskakuje mi całkiem co innego i wolę szukać po staremu czyli "forum w trakcie remontu". Ale to nieważne bo intryguje mnie co innego... Otóż jestem bardzo ciekawa jak powiążesz tematycznie rangi poszczególnych użytkowników?
Cześć, pewnie trochę czasu upłynie, zanim forum będzie można wyszukać w Google po nazwie "Multi forum" — forum multitematyczne. Na razie można w dalszym ciągu wyszukiwać według starej nazwy.

Rangi tematyczne faktycznie będzie teraz trudniej powiązać, ale to tylko dodatek, poza tym jest tutaj kilku kreatywnych ludzi i razem coś z pewnością wymyślimy. Multi kojarzy się też z multiwitaminą, więc mogą być na przykład rangi w postaci witamin: A, B, B1, C, D

Re: Multi Forum

Ja nawet nie wiem co taki Moderator robi i po co on jest :)

Re: Multi Forum

da®®io

oto logo forum " zielona lampka "

Re: Multi Forum

Wenus
Ale ładna, pasowałaby mi taka nad wyjściem balkonowym z domu na ogródek :)

Re: Multi Forum

Re: Multi Forum

Mnie się w pierwszej chwili nazwa skojarzyła z multikinem to może jakieś rangi filmowe :)
1234