Multi Forum

Re: Multi Forum

hiena
Cześć Szu!... niezle nie wiedziałam ze...załapie się na otwarcie forum!...już się załapałam na urodziny Atlantydy ;)))...myśle ze będzie spoko...

Re: Multi Forum

hiena napisał/a
Cześć Szu!... niezle nie wiedziałam ze...załapie się na otwarcie forum!...już się załapałam na urodziny Atlantydy ;)))...myśle ze będzie spoko...
Cześć Hienko, widzę, że dalej z Ciebie taka aparatka jak kiedyś i dalej mamy wiele wspólnych poglądów politycznych ;)

PS. Zawsze mnie zastanowiło skąd pomysł u Ciebie na taki nick: "Hiena". Zdradzisz przy okazji?

Re: Multi Forum

hiena
Czesc...ja myslalam normalnie ze jest finito...z forum...likwiduja czaty bo sie nie oplacaja...a i Forum to tez nic oplacalnego...i nic nie moze wiecznie trwac...Weszlam po roku i nie wiem co sie stalo z tymi Ludzmi?...tak Maja wyprany mozg...ze az sie nie chce wierzyc!!?...to nie jest dobry omen://... czemu mam ten nik?...chyba za duzo filmow o hienach lecialo w tamtym okresie i jakos tak mi sie wbilo do lba...Fajne zwierzaki:)...a twoj jest z bajki czy z tego filmu;)...

Re: Multi Forum

hiena napisał/a
[...]
Dzięki za odpowiedź, mój nick jest oczywiście z "innej bajki", już nie pamiętam z jakiej ;)

Re: Multi Forum

znam cię
Twój nick pochodzi z czeskiej bajki o wodniku Szuwarku. Wybrałeś go bo też jesteś wodnikiem i też masz odstające uszy. I ogólnie jesteś bardzo do niego podobny.
http://pzwgdyniaport.pl/images/Tere/szuwarek1.jpg

Re: Multi Forum

da®®io

to jest oryginalny wodnik szuwarek:)
z czeskiego Trenczyna

Re: Multi Forum

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam cię
Tak?...nie pamietam za dobrze tej bajki...ale to byla jakas karykatura:))?...Predzej skojarzylam z Filmem „Wielki  Szu“...watpie w to ze Ktos jest podobny do swego niku:))...
1234