Mundial typujemy ;)

Ryo2
No i co tam typerzy? Coś nikt nie założył  wątku  na dziś więc  proszę bardzo ;)

Dziś w programie :

Portugalia - Maroko  (2:0 mym zdaniem)
Urugwaj - Arabia Saudyjska  (5:0)
Iran - Hiszpania  (0:3)   ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
:))Dobrze,dobrze Krzys,na to liczylam:)) dzien dobry! ja juz duchem gdzie indziej,a Wy bawcie sie dobrze,dołącze za kilkanascie dni:) Mudial trwa,a nasi niech sie podnosza po porazce i...wierze ze bedzie dobrze! Wroce do Polski tuz po meczu z Japonia. Polska gola!

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Dzieńdoberek Lwiczko ;)))

Jasne że będzie dobrze :D
Podrózuj sobie spokojnie , uważaj na adriatyckie kałamarnice (czy  inne ustrojstwa które mogą tam pływać) i wróć do nas . będziemy komentować fazę pucharową ;)))

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
*Portugalia-Maroko  3:1
*Urugwaj-Arabia S    3:1
*Iran - Hiszpania       1:4
ps. a slyszales o bardzo niebezpiecznym ladowaniu samolotu z druzyna Arabii? zapalil sie silnik i doszlo do awaryjnegi ladowania-fachowcy lotniczy mowia, ze o malo co nie doszloby do katastrofy gdyby zaloga blyskawicznie nie zareagowała

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Nie słyszałem.  Dobrze że się uratowali. Coś takiego w sumie mogło im pozytywnie na morale wpłynąć czyli chyba ciut przesadziłem z tym 5:0...choć z drugiej strony będą walczyć z Urugwajem a to mocniejszy przeciwnik niż Rosja

Re: Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Właśnie tez zauważyłam ze brak wątku...ok mecz już trwa ale podam wynik ze będzie 4:1 dla Portugalii:)...

Re: Mundial typujemy ;)

No dobrze, niech będą typy! :)

Portugalia / Maroko -  2:0
Urugwaj /Arabia Saudyjska - 4:1