Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
ten var się przydał bo wyprostował sporo kontrowersyjnych sytuacji, a fifa powinna rozszerzać jego uprawnienia tak by sędzia wiedział że kazdy jego błąd i mylna ocena sytuacji nie pozostaną niezauważone i że kazda jego decyzja może podlegać weryfikacji-ja nawet zaobserwowałem, ze w kontrowersyjnych sytuacjach pilkarze po ocenie varu mniej protestują

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Słusznie prawicie mości Darrio ;)

Ja to bym chciał by w pierwszej kolejności VAR wyłapywał tych różnych symulantów przewracających się gdy wiatr zawieje i krzyczących o faulu gdy komar ich dziabnie. Np takiego Neymara podliczono i wyszło że na mundialu przeleżał na boisku ok 14 minut

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Jakos tak dziwnie bez Mundialu,prawda?/// jak zyc panie moderze jak zyc?:)) Powrot do rzeczywostosci jest dosc bolesny....Nadrabiam zaleglosci w sprzataniu:)))) i gotowaniu,nawet zupa dzis byla z fasolka szparagowa:)))jednak w miedzyczasie cos tam ciagle slucham,ogladam,czyli analizy z mediow roznych i tez z France Football...No i tak mi szkoda Chorwatow.....Pokaze wam jak piecioletni Luka Modric pasie kozy....pózniej...ide ogladac powrot Francuzow,nie wiem czy nie za pozno. sie ocknelam////

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
od 21.07. na tvp.sport będzie sporo meczów klubowych potentatów w ramach International Champion Cup - na google jest rozpiska tych transmisji

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Jak żyć? Najlepiej z uśmiechem na ustach i czekając na kolejny gwizdek ;)))
Ale fakt , bez Mundialu jest dziwacznie. Zapewne też powininenem posprzątać  , no ale to takie jakies czy ja wiem ...banalne w porównaniu z tymi mundialowymi wrażeniami jakich doznawałem :D
Chorwatów szkoda , zwłaszcza że teraz sędziemu się obrywa który trochę popsuł widowisko .
Pokaz to pasanie kóz :D
Fasolka? Brzmi pysznie :)

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
https://www.youtube.com/watch?v=EQqhiRGtA-Y
Tu całosc bo to historia o wilkach i kozach: https://www.youtube.com/watch?v=xvbd-ye3U9E&feature=player_embedded     Luka od 2.27

Pozdrowionka Krzys,trzeba dac rade,choc to nielatwe...a co ma powiedziec nasz kapitan??
https://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/reprezentacja-polski/robert-lewandowski-jestem-tylko-czlowiekiem-nie-maszyna-wywiad/3657g6g

Dobrego slonecznego dnia!

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
To było niezłe nawet. Proste ujęcia i napisy budujące klimacik. Fajne (choć budujące otoczkę groźnego wilka) , ale widoczki były obłędne. A co do wywiadu to w sumie nasz póki co kapitan z sensem sie wypowiadał. Dobrze będzie ;)

Pozdrowionka i miłego wieczorku Lwiczko ;)