Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Chcialabym final Francja-Anglia a Mistrzostwo dla Anglikow po 52 latach.....Zasluzyli bo dlugo mieli i maja chyba najlepsza lige../mozna jasne dyskutowac:)/ Swoja droga Chorwaci sa wspaniali zwlaszcza Modric i Rakitic,Mandzukic i in...fantazja,szybkosc,zwinnosc,ech...Serce za Chorwacja /bylam ostanoi po raz kolejny..i...wiadomo cudenko kraj/ ale sentyment za Anglikami,i badz tu mądry.  Zwyciestwo Anglii z sentymentu..Keane niech strzeli i zostanie krolem strzelcow:)

Re: Mundial typujemy ;)

:))Chyba Kolindy na trybunie nie bylo,ale Chorwaci i tak wygrali:) No no...Wielka  sprawa! Zlatko trener Chorwatow pieknie zarzadził kryzysem z pierwszej czesci meczu! Pogratulowac Bałkanom! Wdarli sie do finału! Mały kraj,wielka piłka! 4 mln w Chorwacji a 8 mln diaspora w swiecie:) Wow!
Polecam Prawde Futbolu i pana Kołtonia,co za emocjonalna analiza :kocham Mundial i kocham Chorwatow zdaje sie mowic!  Ale Anglikom tez szacunek..mloda druzyna,wszystko przed nia:)
https://www.youtube.com/watch?v=fxZRepBXDv8

FINAL MUNDILU:
F R A N C J A - C H O R W A CJ A
MECZ O TRZECIE MIEJSCE
B E L G I A - A N G L I A

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Kolindy nie było , wypatrywałem jej bacznie (choć się spóźniłem parę minutek na pierwszą połowę) ale finału chyba nie przepuści no nie? ;)))
Meczyk był świetny. Na poczatku Anglicy przycisnęli , potem Chorwaci im się odgryźli a dalej już piłka tylko latała od bramki do bramki i nikt nie miał jakiejś wyraźnej przewagi. Brawa dla zwycięzców za to że choć przegrywali to zdołali na końcu wygrać. Brawa dla Anglików za walkę do końca , podoba mi się ich gra i gdyby weszli do finału to też bym im tam kibicował :)
W finale będę za Chorwatami bo ujęli mnie swoją grą (i Kolindą też :D) poza tym fajnie gdyby mundial wygrał ktoś kompletnie nowy kto go jeszcze nigdy wcześniej nie wygrywał. Wcześniej to tylko był taki przekładaniec Niemców, Hiszpanii, Francji, Brazylii, Włochów.  Niech Chorwaci to przełamią  :)

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Masz rację,tez jestem w tym momencie aby Chorwaci zostali Mistrzami Swiata! Skoro nie Anglicy? Idzmy na calosc:)) Ktos kompletnie nowy to jest to cos! Wypatruj Kolindy:)) Kolorowychsnow  Krzysiu, i tak powoli nasza epopeja pilkarska dobiega konca...Troszke zmajoryzowalismy forum,no ale...nikt nie broni tworzyc nowe tematy,chetnie cos tam napisze:)))

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Ten mundial powoli przechodzi do historii. Troszkę szkoda ale przed nami jakiś nowy wynalazek o nazwie "Liga Narodów" gdzie Polacy będą grać z włochami i Portugalia.  Nie wiem za bardzo po co to powstało ale jak już jest a i przeciwnicy są ciekawi to będzie niezły fun ;))
Fakt , piłka tu dominuje ale w sumie nic dziwnego skoro mamy najwieksze święto kibiców no nie? ;)))

Dobrej nocki Lwiczko i czarownych snów. A ja sobie może jeszcze obejrzę tego youtuba piłkarskiego co go tu wrzuciłaś ;)

A co do Kolindy to:

;))

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
w temacie tej ligi narodów zalożyłem kiedyś osobny wątek, masz tam rozpisane grupy i zasady tych rozgrywek-jak chcesz to znajdz to-dzięki temu podbijesz moj wątek:)

Re: Mundial typujemy ;)

w temacie tej ligi narodów zalożyłem kiedyś osobny wątek, masz tam rozpisane grupy i zasady tych rozgrywek-jak chcesz to znajdz to-dzięki temu podbijesz moj wątek:)
Easy ;)

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/template/NamlServlet.jtp?macro=search_page&node=1&query=liga+narod%C3%B3w

Re: Mundial typujemy ;)

belgijskie "dziewczyny lubią brąz"