Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Francja-Chorwacja  0:2  (może uda się Chorwatom w końcu zagrać mecz bez dogrywki ;))) )

Broniłaś ich? Czyli jesteś kibicka na dobre i na złe , brawo Lwiczko ;)
A co do pana Kołtonia to podobało mi się co mówił i jak mówił. Jest pasjonatem a jednocześnie nie ma tej nadętej pozy kogoś kto pozjadał wszystkie rozumy. Kogoś takiego przyjemnie się słuchało ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
myślę, że jednak "żabojady" wygrają
-wynik finału *Francja-Chorwacja 2:1

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Co za  beznadziejny finał!...co z tego ze wynik wysoki jak tak nudno grali://...idźcie w cholerę z taka piłka ulomy francuskie:((...

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
źle to widzisz, bo gra była otwarta, nie było murowania bramek a i 6 strzelonych bramek tylko dodało atrakcji i kolorytu- wg. mnie to był bardzo interesujący i emocjonujący finał

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Darek zmień sobie okulary....jeszcze w tej pierwszej połowie była nadzieja ze mecz będzie ok...ale w drugiej połowie to już poracha...Francuzi po tych golach grali do tylu i to ma być emocjonujące??...co chwile gwizdanie i faulowanie i aktorstwo:(...
beznadzieja...kroaci tez nie zagrali dobrze mieli fuksa z tym drugim golem...a potem
nic nie weszło im:(... szkoda ze w finale nie grały inne zespoły...

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
widziałem już nudniejsze finały - mnie się mecz podobał - czego oczekiwałas po Francuzach którzy mieli żelazną defensywę- ja nie jestem zaskoczony tą ich konsekwentną grą-Chorwacja zagrała dobrze ale nie tak żeby zagrozić Francji -mam wrażenie, że wybrzydzasz jakbys zapłaciła za bilety i teraz czujesz niedosyt

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Koniec Mundialu,buuuuuu...mi zawsze malo pilki:)))Final fantstyczny! mecz wspaniały! Zal Chorwacji,to moralny zwyciezca Mundialu i tak sie oni czuja,wielcy wojownicy,dzieci wojny jugoslawianskiej,pochodzacy z obozow dla uchodzcow,i tam grajacy na podworkach w pilke! Wielki szacunek,gdyby tak nasi mieli odrobine ich walecznosci/// Czas pozabierac nowe technologie naszym pilkarzom,zadne tam twittery,maasengary i fboki:))) I relacje z wakacji dla stroskanych i zawiedzionych kibicow! Co do finalu: Francja jest wielka,i tyle!
Mecz godny finalu MUNDIALU ROSJA 2018

F R A N C J A - C H O R W A C J A  4-2.

I taka uroczystosc zakonczenia w deszcu,wow,tego jeszcze nie bylo! Pani prezydent Chorwacji przyciskala mocno do biustu zalamanych Chorwatow...na pocieszenie:)) Putina i Macrona zlało jak diabli:))Parasole za pozno im dali,bedzie wielkie suszenie:)))
Ide w plenerek rozprostowac kosci,bo i jeszcze Djokovica sukces w Wimbledonie dzis  swietowalam.

Dziekuje Wam za typowanie i fajna zabawe! Do nastepnego Mundialu! Pozdrawiam .Relacjonowała Lwiczka9:)))

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Dzieki za relację pani redaktor Lwiczko ;))

Wynik mnie trochę zawiódł ale sam mecz już był świetny. A bramka nr2 dla Chorwatów to majstersztyk :D
Ręka i samobój w finale mundialu. Gdyby poczymś takim zdołali wygrać to by chyba przyćmili wszystkie finały mundialowe jakie do tej pory były :)))
Gratulacje dla Francji za zwycięstwo , gratulacje dla Chorwacji za finał , walkę i tulającą wszystko co się rusza panią prezydent (która też robi furorę na świecie :D)
No i to był też pierwszy Mundial z VARem. Mym zdaniem VAR zdał egzamin :)

Dzięki za mundialowe typowanie i teraz czekamy na Euro :)