Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

belgijskie "dziewczyny lubią brąz"
więc typuję wynik
* Belgia - Anglia  2:1
W sumie też myślę że tu wygra doświadczenie , choć po dobrym meczu więc
Belgia-Anglia 3:2   :)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
Belgia strzeliła w całym turnieju 16 bramek, a więc ciekawe co się będzie działo z tą promocją na 5 tys. telewizorów-bo Belgowie chyba mają zaliczone ze 2 gole samobójcze od rywali i tym będzie mógł się bronić ten niezbyt rozważny w swojej promocji ten belgijski tv market

Re: Mundial typujemy ;)

No i obaj bingo ze zwyciezyla Belgia! Z wynikiem 2-0
BELGIA BRAZOWYM MEDALISTA MUNDIALU W ROSJI 2018!
Belgia udowodnila ze jest fantastyczna druzyna z wielkimi zawodnikami! Ech no coz..A Anglia? Rozwojowa i mloda.Moze przyszly zwyciezca Mundialu w Katarze 2020?

Re: Mundial typujemy ;)

Nie oglądałam tego...bo widziałam z góry ze Belgowie wygrają...tak jak wcześniej...
Wygrali przecież z Anglikami...https://sport.onet.pl/ofsajd/ms-2018-16-bramek-na-koncie-belgii-firma-zwroci-kibicom-pieniadze/7gj2589

Re: Mundial typujemy ;)

[...]
Tani wykręt i kiepska reklama dla marketu by to była. Myślę że się wywiążą z tego co obiecali :)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Lwiczko jakież Ty masz mało patriotyczne podejście  To Ty nie wiesz że już za cztery lata Polska będzie mistrzem świata? Angole mogą co najwyżej srebro zgarnąć :D

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Nie oglądałam tego...bo widziałam z góry ze Belgowie wygrają...tak jak wcześniej...
Wygrali przecież z Anglikami...https://sport.onet.pl/ofsajd/ms-2018-16-bramek-na-koncie-belgii-firma-zwroci-kibicom-pieniadze/7gj2589
Tyle że w tamtym meczu to jedni i drudzy się nie wysilali a tu była jakaś stawka.
Wygląda na to że tylko Belgia podeszła profesjonalnie do sprawy i chciała to wygrać a Angole się popsuli coś ;/

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
:))jakos mi nie do smiechu z naszymi///wybacz...Mialam scysje na ten temat w e Wloszech z ksiezulkiem polskim...ponizal polskich pilkarzy...moze nie zasluguja na nasz szacunek,ale jednak.../// I jak ,podoba ci sie pan Kołton i jego gadki pilkarskie?:) mozna si eu niego troche posmiac,trzyma facet poziom ..:))
No co Wy? Gdzie wasze typy na final???:)))
Nie do konca wiem jak sie potoczy...Trzymam kciuki za walecznych Chorwatow,ale...ta Francja to maszyna....:)))
1 ... 262728293031