Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
tym wynikiem 2:3 zalamiesz ten belgijski tv-market bo 5 tys. telewizorów za darmo w promocji doprowadzi go na skraj bankructwa-oni by juz pewnie chcieli, żeby Belgia w obu meczach miała remisy po 0:0 a rozstrzygnięcie padało tylko w karnych a i tak mogliby być Mistrzem Swiata

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Normalnie niewierygodnie silne druzyny i w doskonalej formie ! I te nzawisko,wow! Co jedno to wymiata:) Ciezki orzech do zgryzienia...stawiam na remis i karne...Ale kto zwyciezy??? Startujemy! Zobaczcie sami sklady,no czy tyle swietnych pilkarzy widzielismy w innych meczach? W takich ilosciach?:))
https://mobile.twitter.com/FIFAWorldCup/status/1016726609766895619

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
Francja jakoś utrzymała ten wynik 1:0 a bramkarz belgijski w ost.sekundach swoją interwencją uratował mi bingo nr.6 :)))

Re: Mundial typujemy ;)

Francja jakoś utrzymała ten wynik 1:0 a bramkarz belgijski w ost.sekundach swoją interwencją uratował mi bingo nr.6 :)))
Chapeau bas  Mistrzu ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Widzielismy Lwiczko na meczach Francji z Argentyną i Belgii z Brazylią ;))  Swoją drogą jeżeli chodzi o nazwiska to wyobrażam sobie mecz Argentyny z Brazylią i starcie Anioła Marii z Gabrielem Jezusem i jakoś tak naboznie się poczułem
Na poprzednim mundialu przy starciu tych samych drużyn byłoby już nie pobożnie lecz świntuchowato bo o piłkę walczyliby "Marszczerano" i Fred (pod warunkiem że Szpakowski  by to komentował)

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Hahaha!...był ten marszczyrano;))...ale już go nie będzie bo zakończył po porażce...a
tego Freda nie znam...mecz był taki sobie czyli kopanina...liczyłam na lepszy poziom i wyniki:/...wolałabym żeby Belgia przeszła ale cóż...to nie koncert życzeń...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Fredów to było trochę ale chodziło mi o tego https://pl.wikipedia.org/wiki/Fred_(ur._1983) ;)

A co do Belgów to nieźle zagrali (zwłaszcza na początku) , gdyby strzelili na remis to by było "bramkobicie" a tak to Francja jakoś dowiozła to 1:0. Mówi się trudno , jutro (a w zasadzie to dziś) będę za Chorwatami i jeżeli Kolinda będzie w loży to wygrają  ;))

Chorwacja-Anglia 2:2  dogrywka i karne. Chorwaci idą dalej :D

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
Chorwacja będzie wykończona fizycznie i podminowana polityczną atmosferą panującą w zespole dlatego dla mnie to Anglia może wygrać ten półfinał
* Chorwacja - Anglia 1:2
1 ... 2425262728293031