Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
dla Brazylii należał się jeden karny - ale ten samobój brazylijczyka to był strzał prawie ręką

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
a tak wogóle to z Mundialu w półfinałach zrobiło się Euro
-moje typy na sobotę
* Rosja - Chorwacja  2:1
* Szwecja - Anglia....1:2

Re: Mundial typujemy ;)

co ty wygadujesz?...dwie sytuacje były...i za każdym razem nie przyznano...nawet w studiu i komentatorzy mówili ze to nie jest fer!...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
hiena napisał/a
co ty wygadujesz?...dwie sytuacje były...i za każdym razem nie przyznano...nawet w studiu i komentatorzy mówili ze to nie jest fer!...
Chodzi o faul na Jezusie? To było konsultowane z VARem Hienko (nie zdziwiłbym sie gdyby jacyś sataniści go obsługiwali ) i wyszło że jednak faulu nie było. A to drugie to może chodzi o to że jeden chciał drugiemu wydłubać oko? "Mądra głowa" w studiu stwierdziła że takich rzeczy się nie gwiżdże :D

Re: Mundial typujemy ;)

a tak wogóle to z Mundialu w półfinałach zrobiło się Euro
-moje typy na sobotę
* Rosja - Chorwacja  2:1
* Szwecja - Anglia....1:2

Szwecja-Anglia 2:1
Rosja-Chorwacja 0:2

:)

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Stawiam na wygrane Anglii i Rosji. Ale moge sie mylic:)) Wczoraj wygrali moi faworyci Belgia i Francja...Ciekawe na kogo trafi w finale Rosja?;) Ok,mysle,ze na Belgie. Swiat sie przekrecił.

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
hej lwiczko, pojadłaś sobie adriatyckich "owoców morza" i innych wloskich specjałów - tej Wenecji trochę Ci " zazdraszczam " :) bo to jest piękne wodne miasteczko:), a jak Wlosi przezywali mecze mundialowe-kibicowali Szwecji?

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Dlaczego Szwecji mieli kibicowac?
Ogladaalm mecz Szwecji z Niemcami wlasnie w "knajpie" fana futbolowego,koszulki i trofea na scianach,oni b.lubia Polakow,no i zlaczyla nas niedola:)) Jednak kibicow bylo malo,Niemcow ze trzech...
My teraz mamy az 11 pilkarzy w topowych druzynach wloskich,a juz Szczesny to ma gratke z tym Ronaldo. ponoc dzis maja go zaprezentoac w Juve. No i nasi obroncy np. Bereszynski beda musieli ogrywac Ronaldo,hehe...dobra szkoła:)))
Pojadlam troszke tych pysznosci,nie powiem,ale ja juz nie jestem taki lasuch na żarelko,niemniej panowie sie zajadali pizzami,owocami morza i lodami:))Mi b.smakowaly ich ciasta,choc potwornie slodkie byly:))
Bylam w nieduzej miejscowosci,ale tlumy jak na fotkach...http://tiny.pl/gszgw
Gradara przecudowna,San Marino malutkie i sliczniutkie-byłes! a Wenecja...sama jestem znow zakochana w niej,choc to nie byl moj 1 szy raz tam:)) Widok od strony morza ze statku i z wiezy sw.Mrka na lagune nie do zapomnienia!http://tiny.pl/gszgf
1 ... 21222324252627 ... 31