Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Haha widziałam na trybunie kibiców...w tych włosach i teraz wiem o co chodzi:))...

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
kibice zawsze się śmiali z niego, ze ma na głowie makaron "sprężynki"

on nadal utrzymuję podobną fryzurę

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Carlos_Valderrama

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Naprawdę zjawiskowa ta czupryna:)...zapomniałam o tym piłkarzu...bardzo sympatyczny...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Ogladałam wszystkie hienko:) Lubie Angoli,dobrze ze wygrali:) Nie jestem sceptykiem,uwielbiam pilke w kazdej postaci:) Ciao,lece lulu!
Lwiczka !!! :D    Ufff , przyznam że się martwiłem ciut czy Cię tam aby jakieś adriatyckie kałamarnice nie chciały dopaść no ale jesteś więc witaj ;)))

Co do Angoli to ja akurat byłem za Kolumbią (bo tradycyjnie mnie te Kolumbijki z trybun urzekły , one nawet na Copa America się wyrózniają  ) no ale kwestia gustu. Ja akurat lubię angielską ligę, reprezentacja już nie wzbudza we mnie większych emocji ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Beznadziejny mecz...i beznadziejny poziom...dziś...Anglia zaraz wtopi te karne...wczoraj to był mecz!...
True , słabe to było dosyć. więcej wykłócania i teatrzyku niż realnej gry

Re: Mundial typujemy ;)

no to pora wytypować pary na półfinał czyli pierwszą czwórkę -
w mojej szklanej kuli widzę takie mecze
*Francja - Brazylia
*Rosja - Anglia
A ja w moich fusach kawowych (a herbaciane sie z nimi wyjątkowo zgadzają więc coś jest na rzeczy) dostrzegłem coś w 100% odwrotnego

Urugwaj - Belgia
Chorwacja - Szwecja

:D

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
a wiesz na czym polegał problem  Mundial 2018 a Zimbabwe?

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
a słyszałes ten joke:) - wygrana Rosji z Hiszpanią jest największym triumfem Putina od czasu wygranej w wyborach prezydenckich w ...USA
1 ... 19202122232425 ... 31