Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Witaj Krzys:)))kalamarnice sobie poszly jak sie pluskalam w cieplutkim morzu:)) Bylo super poza opzoznionym lotem,no ale wenecja po raz kolejny  bajkowa i ze statku od strony morza,i od gondoli kanałami i z wiezy sw.Marka widok na Lagune,wow!  :)ech...baltyk cosik zimnawy..Co do Mundialu to mnie urzekl mecz Francja-Argentyna..a jutro czekam na Urugwaj-Francja..Nie smiem obstawiac:)) fajny Mundial,duuuzo niespodzianek i tyle topowych zespolow odpadlo,zas np.Chorwaci mile zaskoczyli. Chyba Belgia-Brazylia to przedwczesny finał,a Rosja...yyyyyy...czyzby byl final Brazylia-Rosja??//// Czy Putin to juz obstalowal? a jak wiesz,mam intuicje,bo na naszych nigdy nie stawialam/// Niesttey,sprawdzilo sie// Juz bez emocji lepiej sie oglada...to fakt:)Pozdrowka!

Re: Mundial typujemy ;)

moje typy w ćwiercfinale nr.1
* Urugwaj - Francja 1:2
* Brazylia  - Belgia....2:0

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
No to moje dziś...Urugwaj z Francją 2:1...Belgia z Brazylią wygra tez 2:1 albo więcej...

Re: Mundial typujemy ;)

moje typy w ćwiercfinale nr.1
* Urugwaj - Francja 1:2
* Brazylia  - Belgia....2:0
Nie ma Cavaniego ale co tam , będe konsekwentny ;)

Urugwaj - Francja 2:1
Brazylia - Belgia 2:2 i Belgia idzie dalej :)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczko na bogów , nie strasz z tą Rosją , no i fakt Mundial jest świetny bo nieprzewidywalny ;)))

Re: Mundial typujemy ;)

a słyszałes ten joke:) - wygrana Rosji z Hiszpanią jest największym triumfem Putina od czasu wygranej w wyborach prezydenckich w ...USA

Re: Mundial typujemy ;)

tifani
Tak... Belgia dalej a Brazylijczycy do domu.  Szkoda mi piłkarzy z Brazylii, dobrze grali ale liczy się wynik.  Nawet Neymar  komediami nic nie wskórał.

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Nie dostali karnego przedewszystkim!...sędzia gwizda na karny ...a ci na video mówią ze nic nie ma?!...podejrzane jak zwykle...cholewa mogłam zagrać na ten wynik i miałabym kasę:/...
1 ... 20212223242526 ... 31