Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
Szwecja wyeliminowała Wlochow z Mundialu więc powinni ich wywyzszac po to zeby wytlumaczyc ten blamaż-a Wlochy to powinno się zwiedzac w przynajmniej w 4-ch osobnych sesjach bo to niesamowity turystycznie kraj

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No to moje dziś...Urugwaj z Francją 2:1...Belgia z Brazylią wygra tez 2:1 albo więcej...
za wynik Belgii zaliczamy hienie BINGO

Re: Mundial typujemy ;)

Ja własnie byłam 4 razy....:) I jeszcze mi mało:) Potem napisze co zwiedzilam,a Ty Darek co tam "zaliczyles"  na tym pieknym bucie? Wyłuskam sobie co jeszcze powinnam zwiedzic,na pewno Toskanie:) Wycieczki sa naprawde b.tanie...

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Nie jest to co prawda watek turystyczny,ale dzis na pierwszej stronie onetu moje miasto:
http://podroze.onet.pl/aktualnosci/poznaj-koszalin-polecamy-szesc-super-miejsc/hqhqs0
To robota red. Kuzniara,ma bloga turystycznego i firme:) Mamy wiecej do zaoferowania niz na filmiku,ale to juz inna bajka,nie na dzis...:)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
robimy tutaj watek turystyczno-pilkarski? a zobacz gdzie tydzien temu byl moj brat na wlasnym "wypadzie"

Re: Mundial typujemy ;)

No bingo:)...może dziś tez?...Anglia 2:1 szwecja...Chorwacja tez 2:1 z gospodarzem...

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
jak tu typować binga, skoro Urugwaj albo Szwecja nie potrafią strzelać " honorowych goli " ile już takich wahliwywch wyników było w tym Mundialu-nie wiem czy jeszcze coś trafię bo ciągle jest inaczej niz powinno

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Lepiej typowac wyniki bez bramek..trudno trafic...hihih czuje sie bingo,bo moj typ wygrana Anglii sie sprawdzil:) Mam sentyment do Angoli,mistrzow swiata z 1966 roku...w koncu kolebka nowoczesnego futbolu jakby nie patrzec,od dawna nic nie zdobyli,cale pokolenia wielkich bez niczego...Rooney,Bechakm,Lampard, Gerard i wielu innych..
Rosjanie sobie pluca wypluja dla Putina zaraz/// Spotkalam na statku z Wenecji Rosjanke,b.sie dziwila,dlaczego Polacy nie lubia Rosjan,przeciez oswobodzili nas od faszystow..Musialam dac wyklad z hisorii az od carycy Katarzyny jak nas ruskie upodlali..w koncu zaborca..A prosty rosyjski lud tego do dzis nie kuma..choc ona byla "swiatowa" ..Rosjanie duzo podrozuja...
1 ... 22232425262728 ... 31