Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Bramkarze byli dobrzy ale tak kopanina była...i po meczu Belgii z Japonią...fenomen
po prostu!...świetna ta druga połowa była!!...Brazylia przy tym blado wypadła...

Re: Mundial typujemy ;)

proponuję takie wyniki na wtorek
* Szwecja - Szwajc. 1:1
* Kolumb - Anglia  ...2:1

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Bramkarze byli dobrzy ale tak kopanina była...i po meczu Belgii z Japonią...fenomen
po prostu!...świetna ta druga połowa była!!...Brazylia przy tym blado wypadła...
Reeety ten mecz był straszny (wynikowo) ale pod względem dramaturgii to miodzio. Szkoda moich ninjów ale szacun dla Belgów. Fakt , Brazylia przy tym wypadła kiepsko ;)))

Re: Mundial typujemy ;)

proponuję takie wyniki na wtorek
* Szwecja - Szwajc. 1:1
* Kolumb - Anglia  ...2:1
Kto przejdzie dalej Twym zdaniem Darek? Sam remis to jeszcze nic ;)

Szwecja-Szwajcaria 2:1
Kolumbia-Anglia 2:2 (Kolumbia idzie dalej...bo chcę ich kibicki oglądać :D)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
chyba do ćwierćfinału przejdzie Szwajcaria i Kolumbia

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Dario,jeszcze masz szanse wycelowac choc w Kolumbie:) mecz emocjonujacy:)zaraz dogrywka...Po powrocie z wakacji widze ze te mecze przedcwiecfinalowe sa b.ciekawe i na wysokim poziomie:)Pozdrawiam was!

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Beznadziejny mecz...i beznadziejny poziom...dziś...Anglia zaraz wtopi te karne...wczoraj to był mecz!...

Re: Mundial typujemy ;)

Lwiczka9
Ogladałam wszystkie hienko:) Lubie Angoli,dobrze ze wygrali:) Nie jestem sceptykiem,uwielbiam pilke w kazdej postaci:) Ciao,lece lulu!
1 ... 17181920212223 ... 31