Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
jak Ci mało jest piłki to na kanałach " Eleven " dają powtórki z lig wloskiej, hiszpanskiej i niemieckiej

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
To nie to samo co Mundial  ale dzięki za info :D

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Koniec przerwy , typujemy dalej ;))

Francja - Argentyna 2:0
Urugwaj - Portugalia 3:2

;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
tzn. typy obejmują mecz + dogrywka i ja daję
* Francja - Argentyna  1:2
* Urugwaj-Portugalia  2:1

Re: Mundial typujemy ;)

Madziunia
Ty wiesz co, te mecze to jakaś choroba narodowa, chociaż może w drużynie nie być przedstawicieli narodu. W końcu okazuje się, że ludzie poszaleli z powodu kasy na zakup zawodników, tzn. jedni kupują ludzi, a inni mają okazję na nich zarobić. Taki zawodnik oszacowany na wartość X i wypuszczony na wybieg z narażeniem na kontuzję to... jakiś dziki sport nadal uważany za sport'. To gra o kasę tylko.

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
hej, Kasiu -taki jest współczesny sport - opiera się on na kasie, sponsorach, na emocjach, widowiskach, sensacjach, wielkich wydarzeniach i na kibicowaniu-a kogo to nie interesuje to moze pasjonować się innymi dziedzinami życia

Re: Mundial typujemy ;)

Francuzi mnie zaskoczyli swoją determinacją gdy przegrywali 1:2 -a Argentyna zawsze była mocna w defensywie, a w tych Mistrzostwach straciła aż 9 bramek i dlatego wylatują z turnieju

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
Urugwaj zagrał zgodnie z moimi przewidywaniami i
mam 5-te bingo:)
1 ... 14151617181920 ... 31