Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
moje typy na czwartek
* Japonia - Polska 1 : 1
* Senegal-.Kolumb  1 : 2
* Panama-Tunezja 0 : 2
* Anglia - ....Belgia  1 : 1

Re: Mundial typujemy ;)

takich wyników w grupie F nie spodziewałem się-wyglądało na to że Meksyk i Niemcy mieli mieć pewne wygrane, a tutaj 2 zonki:)))
Cudeńko :D   Azjaci nie mają respektu przed nikim dlatego tak lubię piłkę w ich wykonaniu a co do Meksyku to obstawiałem ich wtopę (chociaz nie aż tak spektakularną :D ) :)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Wiedziałam...ze korea da im po majtach:))!...a teraz na ostatnim miejscu z Polska!...
wykończyli ich kondycyjnie Koreaki:)))...
W końcu gramy na poziomie mistrzów świata

Re: Mundial typujemy ;)

Japonia - Polska 2 : 1
Senegal-Kolumbia  1 : 2
Panama-Tunezja 1 : 2
Anglia - ....Belgia  0 : 0

;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
wypatrzyłem taką ciekawostkę
- wszystkie 4 zespoły europejskie które kwalifikowały się do Mundialu po meczach barażowych przeszły do 1/8 i są to Chorwacja, Dania, Szwajcaria, Szwecja

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Panama gol ! :D   Cool

Czyli walczaki z baraży idą dalej? Fakt , ciekawostka :)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
no to masz " tunezyjskie bingo "
- na 48 meczy ja trafiłem raptem wynik 4x  Ty 2x -przyznam, ze liczyłem na więcej trafień, ale pilkarze często robili nam po złości

Re: Mundial typujemy ;)

no to masz " tunezyjskie bingo "
- na 48 meczy ja trafiłem raptem wynik 4x  Ty 2x -przyznam, ze liczyłem na więcej trafień, ale pilkarze często robili nam po złości
Brawa dla Ciebie Mistrzu! :D

Jeejku po tym piłkarskim maratonie teraz zapowiada się dzień "bez"  , dziwne uczucie