Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

a ja będę dalej oglądac mecze bo prawdziwy emocjonujący Mundial dopiero będzie, a to, ze już bez naszych to trudno-widocznie zaklinaliśmy rzeczywistość, rozsypała nam się defensywa-popełniono wiele błędów, nie udźwignęli presji i nie docenili tych egzotycznych przeciwników

Darku, chodziło mi tylko o nasze spotkanie. Pewnie, że będę dalej oglądać, ale już bez złudzeń, że biało-czerwoni potrafią grać dobrą piłkę.
W drugiej połowie mi już szkoda było naszych Asów. Chciałam aby się ten mecz już szybko skończył.
Wyobrażam sobie jak oni sami mogą się czuć.
Tu pokazywali płaczących Polaków, więcej mężczyzn, ale kobiety również.
Niby to tylko sport, ale emocje się udzielają, naprawdę przykro było patrzeć na kolejne bramki. Morale siadło im po pierwszej, a już druga ....i trzecia...

Re: Mundial typujemy ;)

Naszym Asom przydałby się również trening mentalny.

"Granica możliwości leży w głowie, można ją jeszcze przesunąć" - z dr Dariuszem Parzelskim porozmawialiśmy o roli treningu mentalnego w dzisiejszym świecie. Jak dużo zależy od głowy? Nad czym pracują najlepsi sportowcy na świecie? Jak radzić sobie z zainteresowaniem mediów?(...)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Pewnie, jest jeszcze kilka ciekawych drużyn, każdy znajdzie coś dla siebie, ja będę zerkać na Islandię, Chorwację, Niemców i może jednak Rosję  ;-).
A ja na Skandynawów i Japończyków ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Jola napisał/a
... Pewnie, że będę dalej oglądać, ale już bez złudzeń, że biało-czerwoni potrafią grać dobrą piłkę...
Bo potrafią ale nie na Mundialach.  Tu chcemy grać jak Niemcy (w pierwszym meczu) i Argentyna (w drugim,  kopia idealna co do bramki :D) ale nie gramy swojej piłki i wychodzi kaszana ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Jola napisał/a
Naszym Asom przydałby się również trening mentalny.
No ale jak to? A co z tak kochaną na prawicy Tradycją?  Jak Polska jedzie na Mundial to tradycyjnie mają być trzy mecze: "otwarcia , o wszystko i trzeci o honor" :D

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
typujemy wyniki poniedziałkowe
* Urugwaj-Rosja  1 : 1
* Arabia - Egipt    1 : 2
* Iran - Portugal  1 : 2
* Hiszp-Maroko   2 : 0

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2 napisał/a
No ale jak to? A co z tak kochaną na prawicy Tradycją?  Jak Polska jedzie na Mundial to tradycyjnie mają być trzy mecze: "otwarcia , o wszystko i trzeci o honor" :D

Oj tam, nikt raczej by się nie pogniewał, gdyby "odważyli się" na złamanie tradycji.
No może poza "Skrzypkiem na dachu"! :)

Re: Mundial typujemy ;)

typujemy wyniki poniedziałkowe
* Urugwaj-Rosja  1 : 1
* Arabia - Egipt    1 : 2
* Iran - Portugal  1 : 2
* Hiszp-Maroko   2 : 0
Urugwaj-Rosja  2 : 1
Arabia - Egipt    1 : 3
Iran - Portugal  2: 2 (Iran to waleczna drużyna i ma jeszcze o co grać) ;)
Hiszp-Maroko   2 : 0