Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Korea 2:1...bo Meksyk i tak już pokazał z Niemcami jak się gra...

Re: Mundial typujemy ;)

miałem idealny typ do 93 minuty, ale koreany strzelili i przepadło

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Ja tez miałam...ale odwrotnie...dobra teraz szwecja z Niemcami wygra...3:1...

Re: Mundial typujemy ;)

tifani
A guzik... ;)  Co prawda dużo ich to kosztowało ale wygrali moi faworyci. Koniec, kropka;)

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Pieprzone Szwaby!...to już nudne i podejrzane jest...sędzia Polak sprzedawczyk im pomógł...

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
oj hieno, ciągle wietrzysz przekupstwa-przeciez Niemcy grali w 10, a jednak swoją determinacją osiągnęli to co chcieli-grali konsekwentnie do konca-przeciez w 2-ej polowie Szwedzi prawie nie atakowali, a jedynie się bronili az pękli-a karny moze i powinien byc ale nie kazdy tak uważa-przyznaję ze ten nasz Marciniak jest bufonowaty i zarozumiały-decyzje jego sa kontrowersyjne, ale czuje się mocny bo widocznie ma " plecy "

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Mów se co chcesz...ja już tego nie oglądam...jutrzejszej popeliny tez nie będę patrzyć...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Dzien dobry;)...miałeś dobry wynik przez chwile:))...to była akcja...ale jest sobota to musza być dobre mecze...chyba postawie u Buka...a ty jak?...
Dopóki trwają mecze grupowe to raczej nie. W fazie pucharowej może coś obstawię , zobaczy się ;)