Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
przy remisie Nigerii,  Islandia musiałaby wygrac z Chorwacją 3:0-ten niestrzelony karny Islandii moze zadecydowac o wylocie Islandii

Re: Mundial typujemy ;)

przy remisie Nigerii,  Islandia musiałaby wygrac z Chorwacją 3:0-ten niestrzelony karny Islandii moze zadecydowac o wylocie Islandii
Gdyby Islandia tego dokonała (przy remisie Nigerii i Argentyny) to wtedy ten mecz byłby dla nich tym czym dla nas Wembley i walkowano by go w islandzkich mediach przez 10lecia chyba

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
Chorwacja teraz rozdaje karty-pamiętaj o tym ze Islandia wygrala grupę eliminacyjna do Mundialu a Chorwacja musiala walczyc w barażach wiec zemsta Chorwatów może byc slodka

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
No tak , oni byli w tej samej grupie. Ale w sumie co może zrobić Chorwacja by sie zemścić? Tu wszystko zależy od Islandii która musi po prostu wysoko wygrać. Jak nie dadzą rady to będzie tylko ich wina i tyle

Re: Mundial typujemy ;)

Anna.
Panowie, Wasze fachowe rozmowy pominę, bo cóż bym mogła powiedzieć skoro się nie znam :-). Po prostu, zwyczajnie żal mi Islandczyków, według mnie zasługują żeby iść dalej, póki co. Podczas meczu z Chorwacją, która mnie zachwyciła, postanowiłam nie kibicować nikomu, wygara lepszy ;-), choć mogę, w trakcie meczu, zmienić zdanie gdyby komuś włączyły się agresory :-).

Re: Mundial typujemy ;)

Nie wiem czym Darek się zachwyca?...takich meczy na złym poziomie nie było już...
dawno:/...a ten mecz Serbia -Szwajcaria normalnie sprzedany...ten sędzia był tak za szwajcarami... ze nie idzie oprzeć się takiemu wrażeniu:((...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
[...]
Ja będę tradycyjnie za Islandią ale faktem jest że Chorwaci pięknie zagrali ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
[...]
Były 4 lata temu gdy uparcie pchano Brazylię do góry co się potem odbiło im czkawką gdy trafili na Niemców ;)
Fakt , sędzia mógłby cześciej z VAR korzystać ;/