moje piątkowe typowania
* Brazylia-Kostaryka 3:0
* Nigeria -...Islandia 1:1
* Serbia-.Szwajcaria 1:1
i przypominam że mam 3x bingo:)
*FRA-AUST, *KOSTA-SERB, *DAN-AUST

Re: Mundial typujemy ;)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Brawo Chorwacja!!!...oglądnęłam jednak druga polowe i miałeś racje...myślałam ze będą męczyć na remis...a tu nagle taka akcja!...messi nawet nie pogratulował... cała drużyna tego nie zrobiła:/...nie wiedziałam ze są tacy aroganccy?...wiem ze... Chorwacja dobrze gra...przekonałam się na innych mistrzostwach idą jak burza...
ale potem wylatują...szkoda tego Peru:(...myśle ze nasi bracia Słowianie daleko zajdą...a dzięki dzięki wynik to nie był ale siadło:)...

Powtórzę za Tobą, BRAWO CHORWACJA!!! Fantastyczny mecz, wynik wypracowany, a za to kopnięcie piłką w leżącego, którego wcześniej faulowali, życzyłam Argentynie, z całego serca, przegranej. Agresywny dziad powinien dostać od razu czerwoną kartkę, ja to w ogóle bym ładowała czerwone za faule, za udawanie, jak u tego, który po klepnięciu w plecy padł i za grę na czas, no, ale nie jestem sędzią, na szczęście dla piłki i jej fanów ;-).
Dziś trzymam kciuki za Islandię.

Re: Mundial typujemy ;)

moje piątkowe typowania
* Brazylia-Kostaryka 3:0
* Nigeria -...Islandia 1:1
* Serbia-.Szwajcaria 1:1
i przypominam że mam 3x bingo:)
*FRA-AUST, *KOSTA-SERB, *DAN-AUST
Troszkę mi się zabałaganiło dziś no ale ok , typy ;)

Brazylia-Kostaryka 0:1 (pójdę va bank :D)
Nigeria -Islandia 1:2
Serbia-Szwajcaria 1:3

Brawo bingowiczu :D

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
ten stadion w St.Petersburgiu fatalnie się prezentuje pod względem tych nieregularnych i rozpraszających cieni rzucanych na boisko przez konstrukcje dachowe-dla mnie najlepiej oglada się mecze podczas sztucznego wręcz teatralnego oświetlenia

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Dla mnie też ale to w sumie drobiazg. Troszkę dziwnie by było gdyby w dzień oświetlanie właczali ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Oj męczą się dziś znów...mam nadzieje ze w tej połowie zabłysną?...ale moim zdaniem południowo amerykańskie zespoły sie kończą...to nie jest ta klasa co kiedyś...i nie te wyniki...będzie jakieś 1:0 dla Brazylii ...jak Kostaryka nie zremisuje...

Re: Mundial typujemy ;)

Blee , a tak liczyłem że Brazylia poleci do domu i nie będzie dalej męczyć kibiców swą grą no ale trudno. Trzeba trochę jeszcze odczekać

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Masz racje...z tymi czerwonymi kartkami;)...to jest nudna kopanina po prostu...nie te czasy już dla nich...Brazylia tez już nic specjalnego nie pokazała:/...Islandia powinna wygrać...czytałam ze trener powiedział ze chcą zdobyć puchar:)...
1 ... 3456789 ... 31