Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
gdyby " żabojadom " chciałoby się strzelać bramki to pewnie miałbym celne trafienie wynikowe bo 2:0 bylo calkiem realne-teraz liczę na traf od Argentyny:)

Re: Mundial typujemy ;)

I wygrałam!:))...szkoda tego Peru...bo ta Francja arogancja już miała tytuły...nie patrzę się na ostatni mecz ...to będzie nudne...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
hiena napisał/a
I wygrałam!:))...szkoda tego Peru...bo ta Francja arogancja już miała tytuły...nie patrzę się na ostatni mecz ...to będzie nudne...
Gratulacje Hienko :)))

A ostatni mecz może być własnie najciekawszy bo Chorwaci potrafią grać w piłkę i są w stanie to wygrać ;)

Co do Francji to zagrali duzo lepiej niż z Australia , szkoda było Peru ale trudno...

Re: Mundial typujemy ;)

gdyby " żabojadom " chciałoby się strzelać bramki to pewnie miałbym celne trafienie wynikowe bo 2:0 bylo calkiem realne-teraz liczę na traf od Argentyny:)
Peru też miało okazje , ale za to coraz bardziej mi sie ten VAR podoba. Historia z wycofaną kartką to jdnak rzadkość na boisku ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Brawo Chorwacja!!!...oglądnęłam jednak druga polowe i miałeś racje...myślałam ze będą męczyć na remis...a tu nagle taka akcja!...messi nawet nie pogratulował... cała drużyna tego nie zrobiła:/...nie wiedziałam ze są tacy aroganccy?...wiem ze... Chorwacja dobrze gra...przekonałam się na innych mistrzostwach idą jak burza...
ale potem wylatują...szkoda tego Peru:(...myśle ze nasi bracia Słowianie daleko zajdą...a dzięki dzięki wynik to nie był ale siadło:)...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Chorwacja zarządziła na boisku :D

Typowałem tu ich wygraną ale nie w aż takim stopniu. Mam nadzieję że z tej grupy jeszcze wyjdzie Islandia ;)

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Byłeś niedaleko...Darek i ty mieliście ten sam typ ale odwrotnie:))...szkoda ze nasi tak nie grają...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Bo nasi są na poziomie mistrzów świata i nie będą schodzić na poziom jakiejśtam Chorwacji :D

Ale od Argentyny zagralismy lepiej