da®®io
typuj na sobotę i nie gadaj:)
moje są takie
* Belgia - Tunezja  2:0
* Korea -  Meksyk  0:2
* Niemcy-Szwecja 2:0

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
Mecz Serbia-Szwajc. byl bardzo emocjonujący i nie widze podstaw by twierdzić ze cos z nim bylo nieczysto

Re: Mundial typujemy ;)

Mnie tez się wydaje ...ze chcą Brazylię pchać do góry...

Re: Mundial typujemy ;)

typuj na sobotę i nie gadaj:)
moje są takie
* Belgia - Tunezja  2:0
* Korea -  Meksyk  0:2
* Niemcy-Szwecja 2:0
Ze Szwajcarami prawie trafiłem . Zabrakło jednej bramki do idealnego wyniku no ale z ich zwycięstwem trafiłem :)

Belgia - Tunezja  2:1
Korea -  Meksyk  2:2
Niemcy-Szwecja 1:1

Re: Mundial typujemy ;)

Mecz Serbia-Szwajc. byl bardzo emocjonujący i nie widze podstaw by twierdzić ze cos z nim bylo nieczysto
Może nie tyle nie czysto co sędzia przeoczył. Serbowie powinni mieć karnego to raz. Wątpliwości natomiast wzbudza ten liniowy co machnał chorągiweką na spalony dopiero potem jak Szwajcar nie trafił w bramkę ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Już prowadzisz:)...ciekawe jak długo?...ale dzieje się na boisku!...ja mówię ze będzie remis 3:3...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Dzieńdoberek Hienko :)

 Aaale miazga na boisku

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Dzien dobry;)...miałeś dobry wynik przez chwile:))...to była akcja...ale jest sobota to musza być dobre mecze...chyba postawie u Buka...a ty jak?...
1 ... 78910111213 ... 31