Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

miałem idealny typ do 93 minuty, ale koreany strzelili i przepadło
Koreany się popsuły , kiedyś grali duzo lepiej

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Pieprzone Szwaby!...to już nudne i podejrzane jest...sędzia Polak sprzedawczyk im pomógł...
Ja tu się niczego nie dopatrzyłem. Mieli po prostu giga farta jak Brazylijczycy w meczu z Kostaryką ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Pieprzone Szwaby!...to już nudne i podejrzane jest...sędzia Polak sprzedawczyk im pomógł...

Przykro mi to czytać... Kibicowałam Niemcom, jak dotychczas, pierwszy wynik przeze mnie typowany i trafiony.
Kratki leciały równo, a i czerwoną dostali zasłużenie, gdzie tu sędzią-sprzedawczyk?

Re: Mundial typujemy ;)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Mów se co chcesz...ja już tego nie oglądam...jutrzejszej popeliny tez nie będę patrzyć...

W sumie i ja mogłam nie oglądać,  biegnie jeden Kolumbijczyk sam przez całe boisko i strzelił 3-cią bramkę ...sam jeden....katastrofa.

Re: Mundial typujemy ;)

Anna.
Katastrofa...gdyby nie Bednarek, już w I połowie dostalibyśmy ze 3...

Re: Mundial typujemy ;)

tifani
Co tam piłka,  skoro nasi mieli lepiej wyżelowane fryzury.;)))

Re: Mundial typujemy ;)

a ja będę dalej oglądac mecze bo prawdziwy emocjonujący Mundial dopiero będzie, a to, ze już bez naszych to trudno-widocznie zaklinaliśmy rzeczywistość, rozsypała nam się defensywa-popełniono wiele błędów, nie udźwignęli presji i nie docenili tych egzotycznych przeciwników

Re: Mundial typujemy ;)

Anna.
Pewnie, jest jeszcze kilka ciekawych drużyn, każdy znajdzie coś dla siebie, ja będę zerkać na Islandię, Chorwację, Niemców i może jednak Rosję  ;-).
1 ... 9101112131415 ... 31