Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Kpt.Wojtek
A ja trafilem na fajny Pub bez telewizora:)

Re: Mundial typujemy ;)

mecze na dzisiaj
* Korea Pd - Niemcy  0:2
* Meksyk - Szwecja   1:1
* Serbia - ...Brazylia  1:2
* Szwajcaria-Kostar  2:0

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
A ja trafilem na fajny Pub bez telewizora:)
W czasie Mundialu? To niezły wyczyn kapitanie ;)

Re: Mundial typujemy ;)

ja dzis trafiłem bingo argentyńskie:)
ty trafiłeś bingo chorwackie
Gratulacje dla Ciebie a co do dziś to mam nadzieję że trafię w brazylijskie ;)))

Korea Pd - Niemcy  0:2
Meksyk - Szwecja   1:2
Serbia - ...Brazylia  3:2
Szwajcaria-Kostar  1:0

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
a zobacz jakby mogła wygladać tabela gdyby Niemcy wygrali 2:1 i Szwecja wygrałaby 2:1 - podobno wtedy zacznie się róznicowanie sędziowskimi kartkami, albo komisyjnym losowaniem

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
takich wyników w grupie F nie spodziewałem się-wyglądało na to że Meksyk i Niemcy mieli mieć pewne wygrane, a tutaj 2 zonki:)))

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
Wiedziałam...ze korea da im po majtach:))!...a teraz na ostatnim miejscu z Polska!...
wykończyli ich kondycyjnie Koreaki:)))...

Re: Mundial typujemy ;)

hiena
To była nauczka za Szwecję!...za arogancję co wtedy odstawili po meczu i nie tylko...szkoda ze Korea tez odpadła i szkoda ze nie postawiłam na jej wygrana:(...
bo kwota była zarabista...
1 ... 12131415161718 ... 31