Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
szuw napisał/a
Iran - Hiszpania 0:2

Niech będzie, że Iran przegra tylko dwoma bramkami ;)
Grali z Portugalią ale i tak szkoda mi ich. Zagrali naprawdę świetny mecz i szkoda że odpadli ;/

Re: Mundial typujemy ;)

Wenus
Widziałam dziś ten mecz, oby Polska tak ładnie jak Iran pożegnała się z mundialem.

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
A to by było zgodne z tradycją bo "mecze o honor" zawsze wygrywamy :D

Przyznam Ci się że miałem mało patriotyczne doznania bo Polacy na boisku to był taki koszmarek że wogóle mi ich nie żal. Dwa lata temu na Euro gdy sie starali to była inna sprawa ale.. jakby to dziwacznie brzmiało to dziś bardziej się zmartwiłem odpadnięciem Iranu (który wcześniej był mi dosć obojętny). Potrafili mnie zauroczyć swą grą :)

Z kolei Polska teraz trafi na Japonię której tez kibicuję (od lat) więc znowu będą mieszane uczucia. Z jednej strony byłoby fajnie gdyby Polska się godnie pożegnała z imprezą a z drugiej strony chcę żeby Japonia wyszła z grupy więc ten mecz będzie mi się dość osobliwie oglądać

Re: Mundial typujemy ;)

Wenus
Podobno dla wyrównania szans Japończycy mają z Polską grać w japonkach ;)))
Dobrej nocki :)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Wenus napisał/a
Podobno dla wyrównania szans Japończycy mają z Polską grać w japonkach ;)))
Dobrej nocki :)
Byłoby ciekawiej ale z drugiej strony Kolumbia miała kulawego bramkarza

Dobranoc :)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
moje wyniki wtorkowe
* Dania -Francja  1 : 1
* Australia -Peru  1 : 0
* Nigeria -Argent 1 : 2
* Islandia-Chorw  1 : 3

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Dania -Francja  2 : 2
Australia -Peru  1 : 2
Nigeria -Argent 2 : 0
Islandia-Chorw  1 : 2 (choć kibicuję Islandii) ;)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
ja dzis trafiłem bingo argentyńskie:)
ty trafiłeś bingo chorwackie