Mundial typujemy ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
tifani napisał/a
Rosja wygra.
I na tym koniec bo na Chorwatów taka gra to za mało ;)

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hej:)...Nowy miesiąc i nowe wyniki...ostatni tydzień mnie przynudzal już:/...a wiec...
Hiszpania wygra z Rosją 2:1...o kurczę akurat jak pisze padł samobój ! ...nie zaczyna się dobrze...
Z dotychczasowych meczy 1/8 to ten był najsłabszy. No ale za to Duńczycy z Chorwatami stworzyli spektakl w stylu filmów Hitchcocka , zaczęli od "trzęsienie ziemi"  :D

Re: Mundial typujemy ;)

dunczycy dziś na biało-czerwono, grają całkiem nieźle, i wygladają jak nasza Reprezentacja:)
Fajnie by sie oglądało mecz który Polska grałaby na wyjeździe a gospodarze byliby na biało czerwono (taka myśl mnie naszła gdy oglądałem duńskich "biało czerwonych")  :)

Re: Mundial typujemy ;)

da®®io
no to znów trzeba wróżyć z fusów:)
* Brazyl - Meksyk   3:1
* Belgia - Japonia  3:1

Re: Mundial typujemy ;)

Ryo2
Lub z kształtu chmur :D

Brazylia - Meksyk  2:2  (kaaaarneeee , Meksyk wygrywa) :D
Belgia -Japonia 2:2 (karne , Japonia wygrywa)   ;)))

Re: Mundial typujemy ;)

Najsłabszy??...chyba coś ci się pomyliło?...był o wiele lepszy niż Chorwacja z dania...
ok oglądałam druga polowe...ale nic tam się nie działo...obudziłam się jak modric...
nie strzelił karnego...no a potem to już wiadomo...Chorwaci słabo grali ale są lepsi...
w karnych od Duńczyków...a karne w wykonaniu Rosji były bardziej spektakularne...

Re: Mundial typujemy ;)

Ryszard Ochódzki w doborowym towarzystwie Filipa VI i Miedwiedwiewa :D

https://sport.onet.pl/mundial-2018/ms-2018-laskowski-zabawnie-przedstawil-infantino-wypowiedz-hitem/xqwvzvt

[...]

Kwetia gustu Hienko. Mi dużo bardziej podobał się mecz Chorwatów z Duńczykami. Przykuł mnie do fotela od samego początku  (mimo tego że koniec końców "moi" to wtopili) , a już to co tam odstawiali bramkarze to czysty medżik ;)