Muzyczna Szafa grająca niezapomniane klasyki:)

Muzyczna Szafa grająca niezapomniane klasyki:)

spokojnie:) ja czasem lubię takie ogniste jazdy, ale przecież juz mnie trochę poznałaś, więc możesz ocenić jaki jestem- na dobranoc przesyłam Ci taki fajny i chyba znany utworek:) http://www.youtube.com/watch?v=tH2w6Oxx0kQ&

Re: ???

Wenus
Nawet bardzo fajny, słuchałam go i w ciągu dnia ;)

Re: ???

da®®io
no to miło, że Ci się to podobało-to teraz mam taką znaną " kołysankę " Moody Blues
http://www.youtube.com/watch?v=Sx8d--usWKI& i niezapomniany Procool Harum -same klasyki:) http://www.youtube.com/watch?v=Mb3iPP-tHdA&

Re: ???

Lwiczka9
Procol gral dzis o 19  w Szczecinie,mialam jechac:(( Zaluje bardzo. Ciekawe czy na Quinn u was sa jeszcze bilety,co prawda bez Fredka to juz nie to,ale koncert moze byc pyszny..Pozdrawiam Darku i dobrej nocki zycze ,muza piekna.

Re: ???

hej, nawet nie wiedziałem, że Procool byli w Polsce, w latach 70-tych mieli kilka ciekawych utworów-a tutaj daję mój ulubiony utwór The Doors na dobranockę:)
http://www.youtube.com/watch?v=lS-af9Q-zvQ&  i jeszcze jeden psychodelic tego zespołu

 http://www.youtube.com/watch?v=JSUIQgEVDM4&

Re: ???

Lwiczka9
Lubie Dorrsów,a plakat Morrisona mialam na scianie. ech..Zmykam dario,bo rano wstaje:) Milego weekendu!

Re: ???

da®®io
sięgnąłem do takiej klasyki, której to ta "młodzież" nawet nie zna-to na koniec kultowy The Animals

http://www.youtube.com/watch?v=9FCBg3GmzQM&

Re: ???

Wenus
Oj tam zaraz nie zna, coś tam się o uszy obiło ;)  Ale fajnie, że powstają takie muzyczne wątki :)
12