Należy Reagować...

Re: Należy Reagować...

Sputnik
Właśnie dopatrywałem się analogii... 🤭 Na Mickiewicza to była groteska!

Re: Należy Reagować...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Spoko głowa. Finał do przewidzenia jak dowiedziałem się o destynacji. Wskoczyłem do metra i jak zobaczyłem konwój to dałem sobie spokój i... Poszedłem na piwo 🤭

Re: Należy Reagować...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Należy Reagować...

da®®io
pod względem bez-praworządności i zamordyzmu- stalismy się Białorusią bis - pod względem tego prawicowo konserwatywnego ustroju odtwarzamy system slowacki ks. Tiso z 1938

Re: Należy Reagować...

da®®io
komuna z lat 70-tych to był  Wersal w porównaniu z tym zafajdanym pis-kurnikiem

Re: Należy Reagować...

da®®io
deprecjonowanie pozycji Rzecznika Bodnara przez p P. to chichot historii - wiadomo, ze tej wladzy nic już nie powstrzyma w  zagarnianiu pod siebie ostatnich niezaleznych resztek instytucji

Re: Należy Reagować...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Mój Pieseł świetnie apartuje 🥰

Re: Należy Reagować...

Byłem tam 🥰
123