Należy Reagować...

Sputnik
Przez wielkie "R"!
Opiszę Wam sytuację z piątku 04-12-2020.
Miejsce sytuacji: Trakt Królewski Wawa i jadę linią 503 na Stare Miasto do moich Staruszków by zrobić im zakupy. Godz. ok. 18-tej. Przy Uniwerku pełno błyskotek czyli misiaków na hejnałach. Pod Uniwerkiem kierowca mówi, że dalej nie jedziemy. Tam trzy osoby na bębnach, szczekaczka coś niezrozumiale rzęzi i nawet mnie to nie interesowało. Góra 20 osób zgromadzenia plus 20 pasażerów. Nagle spod ziemi milicja sztuk 50 robi kordon i kocioł. Chciałem przejść spokojnie tłumacząc, że byłem pasażerem i idę w stronę Pl. Zamkowego. No Way! Usłyszałem i zostałem odepchnięty siłą. Sprytnym mykiem przebiegłem na drugą stronę ulicy. Udało się bo nie w głowie mi były konfrontacje.
Dzisiaj słyszę w radio, że belzebub z Torunia usprawiedliwia pedofilię, że "Kto nie ulega pokusom? "  a Rzecznik Praw Dziecka bije apluaz ku uciesze reszty pisowców.
Jak mnie uziemili w październiku to zacząłem dopiero dostrzegać jak z dnia na dzień postępuje DEGRENGOLADA!!! Czy zamierzacie przyglądać się biernie?! Bo ja Nie!!!
Pozdrawiam zdrowy rozsądek ✌️

Re: Należy Reagować...

da®®io
najlepszą reakcją będzie kiedyś ( oby jak najszybciej ) depisyzacja kraju o jakiej marzy Giertych

Re: Należy Reagować...

Sputnik
Bolszewicy w pis'du sami się zaorają. Sorry ale jakoś nie mam weny ostatnio. Pozdrawiam ✌️

Re: Należy Reagować...

MaryLou
A kto Sputniczku ma dzis wene?:(Nie jestes sam..Spoko...https://www.youtube.com/watch?v=7jTyvm27EsE
Glupota wladzy nawet nie zasluguje na comenty...Z mojego dawnego ogrodka...faszysci na uczelniach beda mogli sobie glosic swe poglady bez konsekwencji..tak dobrze wykladowcom niejaki czarnek tfu,zrobil...

Re: Należy Reagować...

Sputnik
Hej 😊 Jutro tj. 13-tego grudnia SPACERUJEMY 😎 Fajowa muzyczka, w sam raz do porządków w domciu. Jutro zdam relację /o ile mnie nie zagazują, spałują i wywiozą w cholerę/. Dzięki ✌️

Re: Należy Reagować...

Kpt.Wojtek

Kpt.Wojtek 🌟

Re: Należy Reagować...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Widzialam,widzialam! Bylam myslami z wami! Szacun! Zdrowys? Siniakow nie ma mam nadzieje:)

Re: Należy Reagować...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek

Re: Należy Reagować...

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .

Lwiczko, nie Polska się ośmiesza, a samozwańczy Szejk, niczym Szeherezada z opowieści Tysiąca i jednej nocy!
Aż dziw, że to się dzieje naprawdę, niemniej, to nie bajka, niestety...

"Czy ..., to nie mega złośliwy chichot historii, że Jarosław Kaczyński czuł się bardziej bezpieczny we własnym domu 13 grudnia 1981 roku ..., niż 13 grudnia 2020 ... :( ?!?"

Re: Należy Reagować...

MaryLou
Jolus,po prostu brak słów...czekam az zdechnie....
12