Należy Reagować...

Sputnik
Przez wielkie "R"!
Opiszę Wam sytuację z piątku 04-12-2020.
Miejsce sytuacji: Trakt Królewski Wawa i jadę linią 503 na Stare Miasto do moich Staruszków by zrobić im zakupy. Godz. ok. 18-tej. Przy Uniwerku pełno błyskotek czyli misiaków na hejnałach. Pod Uniwerkiem kierowca mówi, że dalej nie jedziemy. Tam trzy osoby na bębnach, szczekaczka coś niezrozumiale rzęzi i nawet mnie to nie interesowało. Góra 20 osób zgromadzenia plus 20 pasażerów. Nagle spod ziemi milicja sztuk 50 robi kordon i kocioł. Chciałem przejść spokojnie tłumacząc, że byłem pasażerem i idę w stronę Pl. Zamkowego. No Way! Usłyszałem i zostałem odepchnięty siłą. Sprytnym mykiem przebiegłem na drugą stronę ulicy. Udało się bo nie w głowie mi były konfrontacje.
Dzisiaj słyszę w radio, że belzebub z Torunia usprawiedliwia pedofilię, że "Kto nie ulega pokusom? "  a Rzecznik Praw Dziecka bije apluaz ku uciesze reszty pisowców.
Jak mnie uziemili w październiku to zacząłem dopiero dostrzegać jak z dnia na dzień postępuje DEGRENGOLADA!!! Czy zamierzacie przyglądać się biernie?! Bo ja Nie!!!
Pozdrawiam zdrowy rozsądek ✌️

Re: Należy Reagować...

da®®io
najlepszą reakcją będzie kiedyś ( oby jak najszybciej ) depisyzacja kraju o jakiej marzy Giertych

Re: Należy Reagować...

Sputnik
Bolszewicy w pis'du sami się zaorają. Sorry ale jakoś nie mam weny ostatnio. Pozdrawiam ✌️

Re: Należy Reagować...

MaryLou
A kto Sputniczku ma dzis wene?:(Nie jestes sam..Spoko...https://www.youtube.com/watch?v=7jTyvm27EsE
Glupota wladzy nawet nie zasluguje na comenty...Z mojego dawnego ogrodka...faszysci na uczelniach beda mogli sobie glosic swe poglady bez konsekwencji..tak dobrze wykladowcom niejaki czarnek tfu,zrobil...

Re: Należy Reagować...

Sputnik
Hej 😊 Jutro tj. 13-tego grudnia SPACERUJEMY 😎 Fajowa muzyczka, w sam raz do porządków w domciu. Jutro zdam relację /o ile mnie nie zagazują, spałują i wywiozą w cholerę/. Dzięki ✌️

Re: Należy Reagować...

Re: Należy Reagować...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Widzialam,widzialam! Bylam myslami z wami! Szacun! Zdrowys? Siniakow nie ma mam nadzieje:)

Re: Należy Reagować...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
123