Należy Reagować...

Re: Należy Reagować...

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .

Lwiczko, nie Polska się ośmiesza, a samozwańczy Szejk, niczym Szeherezada z opowieści Tysiąca i jednej nocy!
Aż dziw, że to się dzieje naprawdę, niemniej, to nie bajka, niestety...

"Czy ..., to nie mega złośliwy chichot historii, że Jarosław Kaczyński czuł się bardziej bezpieczny we własnym domu 13 grudnia 1981 roku ..., niż 13 grudnia 2020 ... :( ?!?"

Re: Należy Reagować...

MaryLou
Jolus,po prostu brak słów...czekam az zdechnie....

Re: Należy Reagować...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Właśnie dopatrywałem się analogii... 🤭 Na Mickiewicza to była groteska!

Re: Należy Reagować...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Spoko głowa. Finał do przewidzenia jak dowiedziałem się o destynacji. Wskoczyłem do metra i jak zobaczyłem konwój to dałem sobie spokój i... Poszedłem na piwo 🤭

Re: Należy Reagować...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Należy Reagować...

da®®io
pod względem bez-praworządności i zamordyzmu- stalismy się Białorusią bis - pod względem tego prawicowo konserwatywnego ustroju odtwarzamy system slowacki ks. Tiso z 1938

Re: Należy Reagować...

da®®io
komuna z lat 70-tych to był  Wersal w porównaniu z tym zafajdanym pis-kurnikiem

Re: Należy Reagować...

da®®io
deprecjonowanie pozycji Rzecznika Bodnara przez p P. to chichot historii - wiadomo, ze tej wladzy nic już nie powstrzyma w  zagarnianiu pod siebie ostatnich niezaleznych resztek instytucji
123