Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Ryo2
On jest tylko coś go przykryło, ale to mija jak ciemne chmury burzowe zakrywające niebo :)
Znalezłem fajny cytacik ostatnio "Nie jest łatwo znaleźć szczęście w sobie, ale nie można go znaleźć nigdzie indziej." [A. Repplier]

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

hej, podoba Ci się ta " figurka "?

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Mówi się, że czas leczy rany. A ja myślę, że są takie rany, które się paskudzą ….

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Sympatyczny piesek. Kto jest autorem tej rzeźby? Pytam,  bo jest taki pan, nazywa się Leon Gruzd i tworzy w podobnym klimacie, od razu mi się z nim skojarzyła ta rzeźba chociaż to pewno nie jego.

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

da®®io
no to moj tata by się ucieszyl, bo to jest " piesek " wycięty z powalonego wichurą drzewa i stoi na naszej czyli rodzicow dzialce

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

da®®io
te betonowe grzyby tez sam robił i mamy ich tak z 10 - borowikow i muchomorów

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Widać, że Tata ma wyobraźnię. A to drzewo to wygląda jakby było owocowe, grusza jakaś czy śliwa.
123