No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Lwiczka9
A wiesz Darrio ze tu nie dotarlam..od samego widoku kreci mi sie w glowie:))) Czy Ty..byles w Wiedniu?

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

dobre kilka lat temu byłem na 3 dniowej wycieczce z Sigma Travel, stacjonowaliśmy pod Bratysławą i codziennie dojeżdżaliśmy 60km na całodzienne zwiedzanie-to była super impreza i naprawdę sporo widziałem we Wiedniu-5kościołów, 3pałace, 3muzea, centrum handlowe, bulwary nad Dunajem, Grienzig i pole Odsieczy Wiedeńskiej, ogrody kompozytorów, dzielnicę secesji i Prater-program był napięty, ale dzięki temu tak dużo dało się zobaczyć-miło wspominam tę wycieczkę:)

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Lwiczka9
Biuro Sigma bylo swietne podobno...ciekawe czy jeszcze istnieje? W 3 dni mozna sporo zobaczyc...Ja bylam prywatnie z rodzinka 3 dni w poczatkach maja..i w ambasadzie polskiej..tej chyba w ofertach nie ma:) jutro zmykam nad morze..to tylko 12 km..Daleko masz do morza? :)

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

da®®io
:))) a skąd jest Widzew? u nas to Morzem jest Zalew Sulejowski:) oddalony ok. 50km -ps.oj dawno nie byłem nad Bałtykiem, miłej nocki:)

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Lwiczka9
...ups,jasne,Widzew,sorki..:))   dobrej nocki:)

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

pytanie do p.Sylwii, czy widziałaś we Wiedniu ten Kościół Minorytów i jaka wiąże się z nim ciekawostka? ps. jest mi przykro, że nasze relacje tak się popieprzyły:(

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Sputnik-2
W Wiedniu byłem z 7 razy
Polecam stację U-Bahn pod katedrą tam są fundamenty za szkłem -mało kto wie. Ciekawostką jest fakt, że niektóre znaki wzdłuż dróg krajowych są napisane w języku polskim by trzymać się prawej strony
Dość drogo ale Austria jest mała i można śmignąć do Czech albo na Węgry na nocleg. Ogólnie polecam!

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Serenity napisał/a

bryła tego koscioła Boromeusza wraz z tym kolumnami robi duze wrazenie, a tamten kościoł posiada mozaikę naścienną będącą kopią obrazu " Ostatnia Wieczerza " ps.na Praterze jest wiele wariackich instalacji -mozesz je wkleić do tego wątku jesli zechcesz
12345