No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

michalina
Kawusiu raczej się nie wybieram.Jeśli kiedykolwiek będę miała kasę to w pierwszej kolejności zwiedzę sobie dokładnie Florencję a potem Barcelonę

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
to fronton Parlamentu Austrii Wiedeń, Bratysława, Budapeszt, Belgrad, to miasta przelotowe w trasach na południe Europy i z tego powodu są zwiedzane pobieżnie choć zasługują na szczegółowsze oglądanie bo mają wiele ciekawych zabytków

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Kawusia
Ech przywołałeś moje wspomnienia ,bo każde z tych miast zwiedziłam.Szczególnymi względami moimi cieszy się Budapeszt i Bratysława.Jako młoda dziewczyna pojechałam w szkole na wymianę młodzieży.Oni przyjechali do nas ,a my do nich.Pamiętam że poderwałam bardzo przystojnego Węgra ,który był piłkarzem.
Bo akurat mieszkali w hotelu tym co my.I całą drogę do Polski Sorka od Rosyjskiego która była opiekunką wycieczki mi dokuczała.Chyba była zazdrosna bo była starą panną.Wyobrażała sobie że między nami doszło do Bóg wie czego,a ja z nim spędziłam mile czas.Nie były mi w głowie takie rzeczy,matko jaką ta kobieta miała wyobrażnię.

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

da®®io
widzę kaw, że dzisiaj mocno podziałałem Ci na wrażliwość i ten wiersz Cię wzruszył i te młodzieńcze wspominki:) ja nie jestem taki zły jak mnie malują:) poprostu jestem jaki jestem-tak jak każdy- PS. wlaśnie gdy byłem na tej wycieczce we Wiedniu to kwaterowaliśmy pod Bratysławą i przez 3 dni jeżdziliśmy do Wiednia ze 60km. na całodzienne zwiedzanie

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

a tu inny Wiedeń-Dzielnica Secesyjna i Dom Hunderwassera

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Przez 3 dni byłeś w stanie zmolestować Wiedeń,to sporo czasu jak na zwiedzenie 1 miasta.Ja nie mówię że ty jesteś zły po prostu z jednymi się dogadujemy lepiej z innymi gorzej.Przecież to ze mamy inne poglądy polityczne nie czyni z nas wrogów,a przynajmniej mam taką nadzieję.

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Drapak
Jestem wzruszony , dzięki że nam pokazałeś Wiedeń bez ciebie nie wiedziołbych jak tam jest :)))))))
no jaja kwadratowe :)

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Rozumiem Cię ,niestety nie byłam.
12345