No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

da®®io
a tu mam taki filmik " spacer po Wiedniu" , ale czasem na nago:)
http://www.youtube.com/watch?v=R8hdMzdVKZY&

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Bywalem czasem w Wieniu, ostatni trzy lata temu, ale wesole miasteczko niczym mnie nie rajcuje. Jest stare jak te w Sztokholmie i bazuje najbardziej na turystach. Zwyczajny Schützenfest W stolicach niemieckich Landow ma wiecej atrakcji. Sorki :)

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

wpis do uzupelnienia
12345