Nowy Dom

Przylażczka
Tu miał być wiersz,
ale jestem zbyt zmęczona.
Pozdrawiam wszystkich z tego i zaprzyjaźnionego forum
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Nowy Dom

Przylażczka napisał/a
Tu miał być wiersz,
ale jestem zbyt zmęczona.
Pozdrawiam wszystkich z tego i zaprzyjaźnionego forum
Dziękuję, to w sumie ...piękny wiersz.
Jest niczym ta niewidzialna rzeźba, o której było głośno ostatnio w mediach.
Zaprzyjaźnione forum jest równie tajemnicze.
Pozdrawiam Cię!
Tajemnicze, zaprzyjaźnione forum również pozdrawiam :)

Re: Nowy Dom

Przylażczka
szuw napisał/a
[...]

Tak, rzeczywiście jesteś wielbicielem moich wierszy. Największym, najwierniejszym i jedynym

Nowy Dom bardzo mnie absorbuje, dlatego chyba oddałam w tym wierszu wszystkie wczorajsze emocje. Tak, to dobry wiersz

A forum nie jest tajemnicze, to nasze zaprzyjaźnione forum Atlantyda. Wprawdzie ja tam nie wchodzę, ale wiem, że nasi przyjaciele nas chętnie czytają. Dlatego posłałam im pozdrowienia.

Buziaki
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Nowy Dom

Przylażczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Dom
to nie mury
ani nawet nie miejsce.

Dom to My.

Gdziekolwiek będziemy.

Jest jeszcze tyle drzwi.
które zapraszają
do wejścia.
Tyle okien,
które trzeba otworzyć
na świat.

Czy jesteś gotowy,
by podążać za
naszymi marzeniami?
[...]

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Nowy Dom nie znaczy spokój a koniczyna nie chroni trzeba o tym pamiętać :) tylko czyste sumienie daje radość aby iść dalej :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Nowy Dom

[...]

Dziękuję za buziaki (odsyłam) i za wyjaśnienie dotyczące tajemniczego forum,
ok, niech czują się pozdrowieni również przeze mnie :)

Re: Nowy Dom

[...]

No i super!
Warto otwierać okna na świat,
i nie bać się tego, co nowe i inne :)

Re: Nowy Dom

Przylażczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Ana napisał/a
Nowy Dom nie znaczy spokój a koniczyna nie chroni trzeba o tym pamiętać :) tylko czyste sumienie daje radość aby iść dalej :)
Cenne uwagi, Ana, dzięki. Dobrze Cię widzieć.
[...]

Zgadzam się, choć trochę bym zmodyfikowała
Mimo strachu, iść w nowe i inne.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
12