Nowy Dom

Przyłaszczka
Tu miał być wiersz,
ale jestem zbyt zmęczona.
Pozdrawiam wszystkich z tego i zaprzyjaźnionego forum
🦋🦋🦋

Re: Nowy Dom

Przylażczka napisał/a
Tu miał być wiersz,
ale jestem zbyt zmęczona.
Pozdrawiam wszystkich z tego i zaprzyjaźnionego forum
Dziękuję, to w sumie ...piękny wiersz.
Jest niczym ta niewidzialna rzeźba, o której było głośno ostatnio w mediach.
Zaprzyjaźnione forum jest równie tajemnicze.
Pozdrawiam Cię!
Tajemnicze, zaprzyjaźnione forum również pozdrawiam :)

Re: Nowy Dom

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Tak, rzeczywiście jesteś wielbicielem moich wierszy. Największym, najwierniejszym i jedynym

Nowy Dom bardzo mnie absorbuje, dlatego chyba oddałam w tym wierszu wszystkie wczorajsze emocje. Tak, to dobry wiersz

A forum nie jest tajemnicze, to nasze zaprzyjaźnione forum Atlantyda. Wprawdzie ja tam nie wchodzę, ale wiem, że nasi przyjaciele nas chętnie czytają. Dlatego posłałam im pozdrowienia.

Buziaki
🦋🦋🦋

Re: Nowy Dom

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Dom
to nie mury
ani nawet nie miejsce.

Dom to My.

Gdziekolwiek będziemy.

Jest jeszcze tyle drzwi.
które zapraszają
do wejścia.
Tyle okien,
które trzeba otworzyć
na świat.

Czy jesteś gotowy,
by podążać za
naszymi marzeniami?
🦋🦋🦋

Re: Nowy Dom

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Nowy Dom

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Nowy Dom nie znaczy spokój a koniczyna nie chroni trzeba o tym pamiętać :) tylko czyste sumienie daje radość aby iść dalej :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Nowy Dom

[...]

Dziękuję za buziaki (odsyłam) i za wyjaśnienie dotyczące tajemniczego forum,
ok, niech czują się pozdrowieni również przeze mnie :)

Re: Nowy Dom

[...]

No i super!
Warto otwierać okna na świat,
i nie bać się tego, co nowe i inne :)