O matko Darek moderem???

Ana

O matko Darek moderem???

Ana
To już nie ma po co na to forum przychodzić, ani się rejestrować.Masakra :(((( załamka normalnie :((((

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
jestem tylko pomocnikiem-będzie  Pani grzeczna to może będzie miło:)

Re: O matko Darek moderem???

Wenus
No proszę, gratulacje :-)

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
spokojnie, Marcin przyznał mi jedynie nożyczki jakby co, bo on teraz nie ma czasu byc na forum i dlatego proszę ZAKŁADAJMY TEMATY W ODPOWIEDNICH KATEGORIACH bo będą trudnosci z ich przenoszeniem

Re: O matko Darek moderem???

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
To już nie ma po co na to forum przychodzić, ani się rejestrować.Masakra :(((( załamka normalnie :((((
To ty Ana jestes ta Masakra z onetu? Fajnie >:)))

Re: O matko Darek moderem???

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
da®®io napisał/a
spokojnie, Marcin przyznał mi jedynie nożyczki jakby co, bo on teraz nie ma czasu byc na forum i dlatego proszę ZAKŁADAJMY TEMATY W ODPOWIEDNICH KATEGORIACH bo będą trudnosci z ich przenoszeniem
Dario, spokojnie, jesteś tutaj pełnoprawnym moderatorem. Zaufałem Ci i masz moje pełne poparcie, także nie przejmuj się głosami zazdrośników, tylko trzymaj fason, tak jak teraz jest ok.

Dziękuję za pomoc i mam nadzieję, że zgodzisz się pomagać w moderowaniu forum już na stałe (oczywiście wtedy, kiedy będziesz miał czas i ochotę na zabawę w forum).

Na forum jest niewiele osób i myślę, że dwóch moderatorów spokojnie wystarczy. A jeśli kiedyś byłoby potrzeba więcej, to poprosimy kolejne osoby o pomoc.

Re: O matko Darek moderem???

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
To już nie ma po co na to forum przychodzić, ani się rejestrować.Masakra :(((( załamka normalnie :((((
Jeśli będzie tutaj wchodziło mniej trolli (zniechęconych tym, że Dario jest moderatorem), to pozostaje się tylko cieszyć, czyli tym bardziej mogę sobie pogratulować dobrego wyboru :)

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
Marcin, dzięki za wystawienie mi pozytywnej oceny-wciagam się w tą funkcję i mam prośbę o dodanie mi opcji " wymoderowywania " pojedyńczych niestosownych słów bo to tez może być przydatne
123