O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

William
Naprawdę się starałem :) ale wiedziałem że Jednoosobowe Ciało Kierownicze nie wytrzyma, no i słowo stało się ciałem :) Całkiem spokojna rozmowa o sokach i o zgrozo sokowirówkach stała się solą sypaną  w ranę dla Jednoosobowego Ciała Kierowniczego zazdrość ? nie wiem dla mnie to niewytłumaczalne :)
Czy byłeś w Hyde Parku, ja byłem nieraz, akurat nikt tam nie opowiadał głupot, tylko ludzie na leżaczkach lub trawce odpoczywali - tego by nie zniosło Jednoosobowe Ciało Kierownicze :) a jesli nie daj Boże śmieliby ze sobą rozmawiać albo piosenki sobie posłać i to nie wklejone przez Ciało kierownicze - Jedynie słuszne :))) ZGROZA !! :)
Słusznie ,,Hyde Park" zmienił nazwę bo żadnej wolności słowa czy poglądów tu nie ma , Jednoosobowe Ciało Kierownicze nie znosi że na tej planecie istnieje ktokolwiek o innych poglądach lub gustach i wycina je do nogi  :)
Podoba mi się  to nagłe nawrócenie Jak to mówią ,,Jak trwoga to do Boga" :)))) niejeden grzesznik czy nie daj Bóg komunista się nawrócił :) więc nikomu zabronić nie można :) Pewnie to wynik frustracji z racji zmieniającego się świata i to zupełnie nie tak jak sobie wyobrażało Jednoosobowe Ciało Kierownicze a który to kierunek mnie akurat niezwykle cieszy  cóż poradzę biorę to na siebie ,,Moja wina!!! moja wina, moja bardzo wielka wina"
Nie byłem idealnym forumowiczem mam wiele grzechów na sumieniu takich forumowych zwłaszcza na Onet to hohoho:)  ale przynajmniej się starałem być grzeczniejszy:)))  Jednoosobowe Ciało Kierownicze niestety też ma kilka ,,rys na lakierze" niestety nie dorosło do tego by je dostrzec i cokolwiek z tym zrobić. ale jak to było ,, Rzuć kamieniem jeśli jesteś wolny od grzechów"
Cóż chciałem podziękować za to że mogłem używać tego niespecjalnie demokratycznego Hyde Parku :)))
I PRZEPRASZAM za wszystko to co złe, co zrobiłem i czego nie zrobiłem ale mi przypisujesz :) Biorę to na klatę :)))
Święconej wody się nie boję więc możesz używać bez umiaru :)))
Idę teraz popilnować i zadbać  mojego 83 letniego Pupila może dzięki temu kilka lat czyścca mnie ominie :)
,,Prośba o pokorę"
Święty Michale Archaniele, pogromco szatana, ducha pychy, pomóż mi zwalczyć mój egoizm, który nie chce poddać się Bogu i Jego świętej woli.
Wstawiaj się za mną do Pana, abym zachwycony Bogiem wołał do Niego w każdej chwili mego życia: Któż jak Bóg! Amen.

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

czarownica
No tak zaczęło się od rozmowy I poradach o sokach, o zdrowiu. Dziwne nie poznaję tego Szuwarka, coś z nim się dzieje. Trudno nie będzie forum, przeżyjemy. Pozdrawiam.

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez William
William napisał/a
Naprawdę się starałem :) ale wiedziałem że Jednoosobowe Ciało Kierownicze nie wytrzyma, no i słowo stało się ciałem :)
Naprawdę to Ty się starałeś  Drapaku a nie ja?

Chcesz znać moje zdanie? Więc posłuchaj. Moim zdaniem zarówno Ty, jak i Lothar nie posiadacie za grosz wstydu i honoru, skoro po tym, co wypisywaliście na Onecie, potrafiliście tutaj wejść, tak jakby nic się nie stało i w najlepsze się zadomowić. Już pal licho to, co wypisywaliście o mnie, ale po Waszych kłamstwach o wirusach na tym forum (ubeckie próby zdyskwalifikowania forum), to moim zdaniem trzeba mieć w sobie wielkie pokłady tupetu i bezczelności, żeby tutaj jeszcze wchodzić. Dalej uważasz, że podsłuchuję rozmowy telefoniczne? Czy ja usłyszałem, od Ciebie  słowo przepraszam za to? Za te bezpodstawne i chamskie oszczerstwa? Nie usłyszałem. Więc nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ile mnie kosztowało i kosztuję przebywanie na wspólnym forum z kimś takim jak Ty czy Lothar. Jesteście sobie to w stanie wyobrazić, czy brakuje Wam wyobraźni? Muszę mieć w sobie naprawdę duże pokłady tolerancji i humanizmu (lub braku asertywności), skoro takich typków jak Wy nie zbanowałem już na dzień dobry.

To z negatywów o Tobie. A co z pozytywów? Pozytywne jest to, że w przeciwieństwie do Lothara zachowywałeś się w miarę grzecznie i przyzwoicie (w stosunku do mnie, bo do Sputnika już na przykład nie) —  grzecznie w porównaniu do tego, co było kiedyś na Onecie — i tutaj zapisałem Ci plusa i na pewno zapamiętam sobie, że starałaś się poprawić. Może to nawet cenniejsze od słowa przepraszam, dlatego mimo wszystko doceniam postawę :)

William napisał/a
Całkiem spokojna rozmowa o sokach i o zgrozo sokowirówkach stała się solą sypaną  w ranę dla Jednoosobowego Ciała Kierowniczego zazdrość ? nie wiem dla mnie to niewytłumaczalne :)
Co jest dla Ciebie niewytłumaczalne? Że na forum trzymamy się zasady niedodawania linków do stron komercyjnych? Skoro kasujemy takie linki, to nie robimy żadnych wyjątków i nie podlega to żadnym dyskusjom i naciskom.

William napisał/a
[...]

To, co napisałeś: "nie ma żadnej wolności słowa" to akurat wierutne kłamstwo — ponieważ przez cały żywot tego forum — skasowałem dosłownie kilka komentarzy (komercyjne linki) oraz bodajże dwa komentarze Lothara, w których w miał w nosie moje grzeczne prośby o oznaczanie cytowanego tekstu cudzysłowem — tak jak się należy.
Gdy mu je skasowałem, to pobiegł na Forum Onetu, i skarzył się na brak wolności słowa, tutaj zresztą też.

Czy kasowanie komercyjnych linków oraz komentarzy, gdzie nie szanuje się cudzej własności intelektualnej (brak, chociażby cudzysłowu), to dla Ciebie brak wolności słowa?
Nie — to zwykłe dbanie o porządek na forum. Jeśli komuś to się nie podoba — to może pójść tam, gdzie można kraść cudze teksty i spamować linkami. Tutaj się na to nie zgadzam — do końca dni tego forum.

Czy może dla Ciebie brakiem wolności słowa jest obecne kasowanie komentarzy Lothara, który wchodzi tutaj mimo zbanowania i dalej próbuje coś pisać? Osoba zbanowana, nie ma prawa tutaj pisać — i tak jest na większości forów.
Skoro Lothar nie potrafił docenić mojej tolerancji na jego propagandowe, antykatolickie i ksenofobiczne komentarze (przecież nie kasowałem mu takich wpisów, tak ja Wy moich na Onecie), skoro miał pretensję o grzeczne prośby oznaczania cytowanego forum, to jego miejsce jest poza forum.

A jeśli tak często wspominasz o tym komunizmie, ubekach, to chciałbym Ci przypomnieć, że jedną z metod ich działania, to było rozpowszechnianie kłamstw i oszczerstw, żeby kogoś ośmieszyć i zdyskwalifikować. Czyli dokładnie to są metody, którymi posługiwałeś się, oskarżając mnie o podsłuchiwanie telefonów czy rozsyłanie wirusów, oraz gdy rozpowszechniałeś propagandowe filmiki na Onecie, na których zamieszki w Maroko opisywane były jako gwałcenie kobiety w Polsce przez uchodźców, gdzie pożar stodoły na Białorusi, przedstawiany był jako podpalenie świń przez Muzułmanów w Polsce i ta tak dalej i tak dalej. Skąd u Ciebie takie umiejętności i tak częste zapędy posługiwania się typowo ubeckimi metodami (kłamstwo, oszczerstwo, manipulacja)? Czy to praktyki z Twojej wieloletniej pracy w resorcie? A skąd w Tobie takie pokłady chamstwa i prostactwa? Mam na myśli Twoje komentarze w stosunku do mnie na Onecie? Czy to lata praktyki w ZOMO lub ORMO tak się na Tobie odbiły Drapaku? (pytanie retoryczne).

PS. Czy pomiędzy tymi ludźmi odpoczywającymi w HydePark, każdy może sobie dowolnie wbijać bilbordy z reklamą lub kraść cudzą własność intelektualną? Jeśli tak — to tylko na krótką metę, bo bardzo szybko taki gagatek trafi tam, gdzie jest jego miejsce — czyli poza nawias normalnego społeczeństwa! :)

PS. Ja też Ciebie przepraszam i biję się klatę — bo zdaję sobie sprawę, że być może kilka razy wszedłem Ci na ambicję i stąd Twoje reakcje (których nawet żaden ubek by się nie powstydził). Bywaj! (nawet nie wiesz, jak się cieszę, że nie muszę przebywać w towarzystwie Twoim czy Lothara).

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

William
,,Jed­na krop­la zła nasącza ja­dem całe nasze dobro. " To też William :)
 ,,Naj­dosko­nal­szym he­rol­dem RADOŚCI jest milczenie " :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))∞

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

"Żeby zwyciężyło dobro nie będę się spierać."

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez William
Szuw_ nie jest tyranem, ale...Wodnikiem.
Gdyby przyszli tutaj wszyscy nieznajomi wypracowywalibyśmy zasady i relacje, ale przyszli tutaj znajomi z 'marsa" i przyniesione zostały stamtąd nawyki.
Mam pewność, że na onecie moderator wielokrotnie moderował złą atmosferę. Szuw wie, że można to zrobić, zależy od świadomości i celu, dlatego zatrzymał tę falę. Żartobliwie napisałeś o Jednoosobowym Ciele Kierowniczym, ale to właśnie na onecie się działo.

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

William
:) Pewnie że nie jest tyranem :)  zwalczył, prawda, święta prawda :) ale jedynie przypadkową reklamę soków jarzynowych i sokowirówki :) nie myślałem że w swym szale nienawiści do mnie posunie się do takich ,,okrutnych" metod :)  Co do pojęcia dobra i zła ma raczej system wartościowania Pawlaków i Karguli :)
Ale co tam dajmy temu spokój jego Forum, jego Prawo :))) Cicho...  bo jeszcze  LAS po niego przyjdzie :))) oby nie:)
https://www.youtube.com/watch?v=2kEAfGwY32g&index=1&list=FLINvW1qdHLh0FFgqOWfbEgQ
Pa..

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

William napisał/a
Co do pojęcia dobra i zła ma raczej system wartościowania Pawlaków i Karguli :)
Masz na myśli swoją hipokryzję i wartościowanie dobra i zła Drapaczku?
Tak pięknie napisałeś: "Jedna kropla zła nasącza jadem całe nasze dobro."
Tylko zapomniałeś, że poniższe słowa, w których wyzywałeś mnie od złodziei, frajerów i zarzucałeś mi rozsyłanie trojanów, padły po tym, gdy zwróciłem Ci na Onecie uwagę, na wklejanie sfałszowanych, zmanipulowanych filmików.
Czy to moje zwrócenie uwagi na kłamstwo, było tą moją "kroplą zła", którą Cię obdarzyłem? Nie widzisz w sobie hipokryzji?