Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

hiena
to była fajna sprawa...szło się pośmiać albo wystraszyć...i nie trzeba było sobie tyle wyobrażać jak przy czytaniu normalnej książki...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Ja pamiętam takie komiksy:

"Tytus, Romek i Atomek",
"Kajko i Kokosz"

I później jeszcze jakieś takie z gazety kryminalnej, ale dokładnie już nie pamiętam tytułów tej serii

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Lwiczka9
Chyba Kapitan Zbik to był. ..Polska była potentatem komiksowym. Nie wiem jak teraz.Kolorowych snów komiksowych życzę!

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Taa tytus Romek i atomek haha...a ta małpa jak się nazywała?;)...kajko i kokosz mało pamietam ale był jeszcze taki fajny komiks pt” thorgal”...wojownik wikingów...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Tak, chyba "Kapitan Żbik", dzięki Lwiczko za przypomnienie. Pamiętam też komiksową wersję "Stawki większej niż życie";)

A tutaj mój "komiks" dotyczący Onetu <--

A tutaj inny "komiks" <<--

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Kapitan żbik tego nie znam ale pamietam piosenkę pewnego zespołu:))...teraz są te mangi japońskie komiksy...jakoś mnie to nie wkręciło...dobrej nocy:)...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Taa tytus Romek i atomek haha...a ta małpa jak się nazywała?;)...kajko i kokosz mało pamietam ale był jeszcze taki fajny komiks pt” thorgal”...wojownik wikingów...
Ta małpka to nie był Tytus?

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

hiena
Widzisz jaka skleroza mnie dopadła!:))... przypomniało mi się jeszcze ze był komiks... profesorek nerwosolek tak się chyba to nazywało...
1234 ... 9