Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

hiena
Wstała już?:))...przypomniał mi się ten filutek było coś takiego faktycznie...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Tego akurat nie znam...a ty to czytałeś lub widziałeś?...tego Wicka i Wacka...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Kajko i Kokosz - coś mi świta, że miałam takie książeczki.

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

najważniejszym komiksem mojego pokolenia był wielo-księgowy " Tytus Romek i Atomek " oraz " Kapitan Hans Kloss - J23 "

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Tytus,_Romek_i_A’Tomek

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Lwiczka9
A mojego.."Dziwne przygody Koziołka Matołka":))) Bylam w Pacanowie,skąd pochodzil,jest jego muzeum i kilka pomniczkow:))) I piekne muzeum bajek...
Kazdy komiks zaczynal sie od słow: W Pacanowie kozy kują....

Wszystkie odcinki zaczynają się i kończą wierszykiem, recytowanym przez Wiesława Michnikowskiego i podobnym do oryginalnego tekstu książeczek Makuszyńskiego. Wierszyk wprowadzający jest zawsze taki sam, a kończący zależy od stopnia tarapatów, w które się koziołek w danym odcinku wpakował.

Filmiki zrobiono z tego komiksu...Wiecej tu:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dziwne_przygody_Kozio%C5%82ka_Mato%C5%82ka

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Nie pamiętam takich komiksów ale za to pamiętam, że lubiłam takie czasopisma jak Miś, Świerszczyk, Płomyczek i Płomyk. Teraz dzieci takich pisemek to by raczej czytać nie chciały...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Wstałam i znow ide spac:))) To pakowanie mnie wykonczy:)))Wlasciwie to..jeszcze nie zaczelam...zostawiam na jutro,ale juz wszystko pod reka włącznie z walizka..małą!:) ave...

Re: Pamiętacie i czytaliście kiedyś komiksy?...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Koziołka też lubiłam, pamiętam taka dobranockę - miał oldschoolowe szorty na szelkach :)
123456 ... 9