Panie Szuwarku

Re: Panie Szuwarku

dziewczyna z perłami
Ano poczytaj atlantydę.  Czytaj, co on pisze, a nie tylko co do ciebie pisze.

Re: Panie Szuwarku

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
No wiesz co Ana...tobie tez juz mozg wyprano??...no nie moge...Afery to tak samo Ma ta twoja partia...,najwieksza jest w ten chwili...ze nie uznaja konstytucji...Sam prezydent jest nienormalny...powinien byc odwolany...bo przysiegal na nia a potem ja lamie!...czy to jest prawo I .sprawiedliwosc???...definitywnie nie!...

Re: Panie Szuwarku

Lwiczka9
Hienko..uwazaj..bo nasza Ana radczyni prawna w kancelarii  zna przepisy prawa ,ups,nowego niekonstytucyjnego klepnietego przez prezydenta debilka wprowadzone..i zaraz je zechce tu przeciw Tobie je zastosowac..:)))) Nieraz tu sie nimi posilkowala,wiec...ja tylko uprzedzam:)))

Re: Panie Szuwarku

hiena
Nie wiem co robi...ale jesli ktos studiowal prawo i odwala takie cos...a ludzie durni przytakuja...bo Dali sie przekupic za pare srebrnikow...no to ...mamy  identyczne... spoleczenstwo jak za Adolfa!!!...

Re: Panie Szuwarku

da®®io
pamiętacie taką piosenkę T.Love " jest super jest super więc o co ci chodzi " albo utwory Kazika ? - przecież to byly protestsongi wyszydzające tamtą rzeczywistość która przypominała tę naszą wspólczesność-historia kołem się obróciła i będziemy chyba wszystko po roku 2027 !!!!!!! zaczynać od nowa

Re: Panie Szuwarku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
Panie Szuwarku, ja bym bardzo prosiła aby Pan przychylił sie do mojej prośby odnośnie w/w forum.
Nie rozumiem, dlaczego Pan pisze tutaj i łączy z tym  Iluminatusa? Pan ma jakąś obsesję chyba rzeczywiście na Jego punkcie:)
Ps. Bardzo proszę o uwzględnienie mojej prośby po raz drugi.
Sprawa rozwiązała się sama w wyniku dość zaskakującego zbiegu okoliczności...

Co takiego się stało?

Dokładnie w ten sam dzień, w ktorym napisałaś prośbę (tutaj na forum) o zlikwidowanie konta na tym prehistorycznych forum, otrzymałem na skrzynkę mailowa wiadomość od firmy (cyfrowy Polsat) zarządzającej między innym tym wiekowym forum. W mailu jest informacja, że firma kończy działalność.

Po dniu 31 marca 2018 roku żadne hostowane materiały nie będą dostępne na serwerach:

• friko.pl
• osemka.pl
• multifora: adresforum.pl, (czyli forum szuwary)
• forumy.pl,
• fsl.pl,
• podyskutuj.pl,
• wypowiedzi.pl
• 8.pl
• linkr.pl
• zafriko.pl

Firma kończy działalność i likwiduje te wszystkie serwisy...

PS. A jeśli bardzo zależy Ci, aby zlikwidować Twoje konto przez 31 marca, to oczywiście postaram się zrobić to wcześniej. Muszę przyznać, że nie za bardzo mi się chce, ponieważ słowa tych Twoich piosenek:
"wróć do mnie", "Przyjdź do mnie we śnie", są niejako zaprzeczeniem pomówieniom, które wystosował do mnie prawdopodobnie anonimowy illumnatus:
obiektywny napisał/a
(..) Innym powodem jest fakt że po wielu latach Ana przejrzała w końcu na oczy i odrzuciła jego śmieszne końskie zaloty <<--. Uczciwym ludziom brakuje słów potępienia dla tych nikczemnych i nienawistnych manipulacji.
A to przecież nie ja robiłem te "końskie zaloty", czego dowodem mogą być chociażby piosenki na wspominanym forum

.-4

Re: Panie Szuwarku

.-4

Re: Panie Szuwarku

szuw napisał/a
No, no, fiu, fiu, ten illuminatus, to potrafi mieć na Ciebie wpływ. No i dobrze. Cieszę się, że dla Ciebie jest lepszym kolegą niż ja :)

Ojjj tam Marcin, gdybyś pisał (bawiąc się słowem jak Samozwańczy Oświecony;), przykładowy tekst:

"Myślałem, że o mnie zapomniałaś, więc życie straciło sens i nawet kompa nie miałem siły odpalić...:)))"

:DDD

to i dla Ciebie (i każdego potencjalnego przyszłego:))), Ana kasowałaby wszelkie wcześniejsze objawy niemałego oczarowania względem innego mężczyzny, by teraz tylko Tobie się przypodobać! :DD
Przecież wiesz :),  podobną afektacją "obdarowany" był również Racik (oczarowanie inteligencją, mądrością i nie tylko, cud chłopak i w ogóle:):DD, dopóki oczywiście nie odważył się uczynić "dygresji" do ...hmm (by Anuli nie urazić:). ...do całokształtu, tak to ujmijmy :)), po czym błyskawicznie został brutalnie zdegradowany do: "cham i prostak" nieszanujący kobiety!:DD
Ale gdy Ty jej o tym pisałeś (ostrzegałeś, o to się spieraliście:), to nie "słuchała", taka zafascynowana była  :)), z podobnym "zaangażowaniem" broniła Rata, jak teraz Jaśnie Oświeconego :)

Ale się uśmiałam :)))), i to pisanie teraz "Pan", jakby chciała dać do zrozumienia, że jest już wolna od obsesji na Twoim punkcie he he :)
Ba!, że nie ma i nigdy nie wiązała z Tobą żadnych nadziei, bo zawsze byłeś dla niej tylko kolegą ;))
Winowajco! :)), przez Ciebie Anula swoje forum usunęła, jak sama przyznała rzadko tam zaglądałeś, a dla Perełki od razu swoje odblokowałeś ;))
Jak widzisz, sam jesteś sobie winien;)), no i kara musi być "adekwatna", Panem zostałeś!:DDD

Swoją drogą, powyższy przykład potwierdza, iż słowo (pisane-wirtualne:), również "ma moc" :)), bo sam Jaśnie Oświecony :), specjalnie się nawet "nie napracował" :)))

To zapewne jakiś internetowy "badacz" :)), zaraz po Lotharze :), albo nawet przed!:DD

1234567