Panie Szuwarku

Re: Panie Szuwarku

da®®io
ciebie illum, wszyscy juz poznali-jestes prowokacyjnym, agresywnym trollem i podszywaczem z przerostem wybujałego ego-podniosleś łeb i pokazałeś kły bo ci ta władza na to pozwoliła-gdzie ty dziwolągu przebywałeś w ostatnim ćwiercwieczu? jesteś niemiłym tutaj " gościem " spadówa !!!
Ana

Re: Panie Szuwarku

Ana
Chwilę Dario, a to twoje forum??? ze tak się zachowujesz? Co za chamskie słownictwo?? Ciekawe co na to Pan Szuwarek - jak zwykle pogłaska cie po główce, wstyd! Nie tobie decydować, kto może pisać na tym forum, a po drugie ktoś prowadząc forum i udostępniając je publicznie, liczy się z tym że wszyscy będą na nim pisać. Powstrzymaj swoje zapędy dyktatorskie Dario!

Re: Panie Szuwarku

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Takie Ano są wyrazy uznania od tego, kto nie zrozumiał. Dziękuję.

Re: Panie Szuwarku

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
ja nie widzę, co tutaj jest chamskiego? mam wrazenie, że Pani funkcjonuje w jakimś " podkarpackim swiecie " ma Pani zaburzone rozpoznawanie ludzi pod kątem tego co sobą reprezentują  którzy są dobrzy i źli

Re: Panie Szuwarku

Pan Illuminatus
Nie rozśmieszaj mnie darrio, ciemny bolszewicki fanatyku z mózgiem wypranym lewackimi bredniami Szechtera i Lisa, którzy żerują na takich prostaczkach jak ty...:DDD
Idź jak zwykle skamlać na priv do szuwara, żeby przyszedł i wrzucił moje posty do kosza, marksistowski sygnalisto...:DDD

PS.
Gdyby ktoś pytał, to zawsze jest tak samo, przyjdzie taki chamuś darrio, nabluzga, więc dostanie kopa, a potem skamle i wypłakuje się w mankiet, jaki to iluś jest niedobry...:DDD

Re: Panie Szuwarku

Pan Illuminatus
Nie widzisz swojego chamstwa, bo jesteś chamem... Tego też nie wiedziałeś...? :DDD
Ana

Re: Panie Szuwarku

Ana
Jeżeli Pan nie widzi, to radzę odwiedzić okulistę! Niech Pan uważa, bo jak ja zacznę oceniać Pana zwichrowaną psychikę, czy to gdzie Pan pomieszkuje,  to może być na prawdę wesoło, a szkoda mi liter na Pana. Zapędy wyrzucania kogoś z forum nie leżą w Pana kompetencji, chyba że Pan Administrator uczyni Pana Moderatorem :)))))

Re: Panie Szuwarku

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pan Illuminatus
Panie Iluminatus jeszcze wyżej na trybunę i krzyczeć, krzyczeć...
12345 ... 7