Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
ja zaczynam od najnowszych komentarzy, a w ciagu dnia ta ikona sluzy mi do odswiezania forum a co do moich watkow to nie zaprzepaścmy ich bo ich nie odtworze-robisz nadal kopie zapasowa forum?

[...]

Ja też zawsze zaczynam od zakładki "najnowsze komentarze".

Tak, robię "kopie zapasowe", ale głównie przed jakąś większą aktualizacja czy modernizacją forum, która mogłaby jakoś forum uszkodzić ;)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
widziales jaka burza jest na Atlantydzie? ja nie mogę pojac co sie z tą Sylwią stało

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
a jakby to funkcjonowalo gdyby kazdy zarejestrowany miał swoj " kwadrat " wtedy bysmy odwiedzali sie na wzajem albo tworzyli sami u siebie-gospodarz moglby miec prawo do zablokowania i wymoderowania wpisow w swoim pokoju - system ten bylby zacheta do rejestracji bo to by uprawnialo do wlasnego kącika- takie cos podobnego jest na czaterii na interii

[...]

Oooo!!! Swietny pomysl! Bedziemy teraz grali w komorki do wynajecia? Moze lepiej od razu zagrac w palanta? ;)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

szuw napisał/a
Cześć Ryo2, tak to właśnie miało działać i działało, przecież nie przenoszę świeżych wątków do działów tematycznych. Dodałem nawet specjalnie zapis w regulaminie:

1.3. Użytkownik forum ma prawo pisać i zakładać dowolne tematy na tablicy głównej forum, jak i w działach tematycznych. Nie ma obowiązku zakładania postów w wyznaczonych działach tematycznych, ale jest to bardzo mile widziane, ponieważ zmniejsza prace moderatorów. Moderatorzy i tak porządkują wątki i przenoszą je do działów tematycznych — każdego, pierwszego dnia miesiąca (tylko i wyłącznie).

Nie ma i nie było obowiązku pisania w działach tematycznych i jeśli ktoś wolał, żeby jego watek był bardziej widoczny, to mógł pisać na tablicy głównej. Ja się zdeklarowałem, że wątki będę przenosił do działów tematycznych tylko raz w miesiącu, żeby nikt nie czul się zdezorientowany, że stracił swój wątek z pola widzenia. Świeżych wątków z tablicy głównej przecież nie przenosiłem i nie przenoszę
A witam witam panie Frey ;)

Mhmm , przyznam że nie zwróciłem na to uwagi . Czyli cała awantura to trochę taka burza w szklance wody. Szybko się tu uspokoi a kolejna bedzie przy kolejnej kosmetycznej zmianie