Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
Jola napisał/a
.. ja odnajduję się w bałaganie ...nie znoszę poprawności tematycznej 😉
Mhmm , ja też

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Dobry wieczór wszystkim.
W poruszanym temacie już się parokrotnie wypowiadałam, nie lubię się powtarzać. Jest jednak małe ale... Wydaje mi się, że Ryo, zupełnie świadomie, umieścił swój wątek w konkretnym dziale, a nie na stronie głównej, więc nie wiem o co dokładnie prosisz Jolu.  O likwidację działów czy o przeniesienie wątku Ryo na stronę główną?
Tak było bo nie uwzgledniłem kiepskiej widoczności wątku skitranego w szufladzie (zwłaszcza że nie każdy korzysta z opcji "najnowszych komentarzy").  Ale w sumie niewazne czy on tam pozostanie czy też znajdzie sie na głównej. W tym momencie został tak rozreklamowany że kto miał go przeczytać to już to zrobił (zwłaszcza Jola z którą wiele razy gawędziłem o podobnych sprawach) ;)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Anna.
Następny razem się nie chowaj ;-). Wszystkie myśli i słowa na główną  ;-).

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
Będzie jak sobie życzysz ;)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Anna.
Nie śmiałabym...ja tylko proszę  ;-).

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
Dziś był gorący dzień  , zobaczyłem oszronioną butelkę i wyobraziłem sobie jak by to było na pare minut zostać dzinem zamkniętym tam. A one spełniają życzenia, no ale oki , będzie jak prosisz ;)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Anna.
Długo trzeba pocierać przed spełnieniem;-)))?...butelkę.

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
Jeżeli nie wyciągniesz korka to nawet cały dzień i nic z tego nie będzie

A tak na poważnie to nie . One w legendach wyskakiwały po jednym przetarciu nawet ;)