Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
"O co biega" masz w poście startowym.  Chodzi o wygodę i o to że wątki mogą zostać przeoczone gdyż nie każdy klika na "najnowsze" i tyle :)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2 napisał/a
Póki co demokracja jest po Twojej stronie Joluś

Choć Twój oponent pisze seriami przez co wydaje się że jest go więcej niż w rzeczywistości to sie tym nie zrażaj

Sąd, Sądem racja musi być. ....no wiadomo po czyjej stronie 😆

Ja się tak szybko nie zrażam, Darek jest The Best, on pedant ja odnajduję się w bałaganie ...nie znoszę poprawności tematycznej 😉

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

no tak, cala ta dyskusja rozpetala sie o Twoj watek o mimicznosci, przeciez dostep do niego jest po wcisnieciu " nowe komentarze " i tak naprawde jest on widoczny, wiec o co biega? zobaczcie ile zapomnianych watkow spi po spadnieciu z tablicy a niektore nawet nie wiadomo jak je sklasyfikowac-przeciez to sa  tematy do hydeparku
O to chodzi, że nie był widoczny dla mnie, dla osoby, która wchodzi na forum i przegląda tylko stronę główną.

Darku, musisz wiedzieć, że to co widoczne dla Ciebie, moim zdaniem jest niepotrzebnie zakamuflowane.
Powtórzę jeszcze raz, szufladki pewnie sprawdziłyby się gdyby pisały tu dziesiątki osób, a jak dobrze wiesz, nasza grupka dopiero "dobiega" do jednej dziesiątki. Dlatego większość szufladek pozostanie dziewicza😆
Skoro uważasz, że tak jest lepiej...dla Ciebie 🙂, cóż, niech tak będzie.
Nie będę się o to aż tak spierać, bo to tylko forum.

Niemniej 😆 (a co!) moim zdaniem, szkoda pochowanych, niewykorzystanych tematów.

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
Jolu, niech sobie ten "  problem " rozwiazuje Marcin, ale powiem Ci ze min.roznice zdan w kwestii zarzadzania watkami staly sie jednym z powodow mojej rezygnacji z moderowania

[...]

Może nie do końca wiem o czym teraz piszesz, ale różnice zdań nie powinny rzutować na nasze relacje.
Czasem nie próbuj się teraz pogniewać ;), dopiero Lothar miałby satysfakcję :))), z radości zawirowałby w lesie tworząc co najmniej 3 trąby powietrzne 😆

A poważniej Darku, tu nie ma żadnego problemu.
Nie wiem czyj to pomysł z tymi szufladkami i w sumie nie jest ważne, na pewno intencje były dobre. Jednak moim zdaniem, póki co, to się nie sprawdza, i tyle.
Niezależnie czy Marcin zmieni coś w tej kwestii czy nie, będę tu zaglądać.
Zwyczajnie czasem brak czasu na główne forum, a co dopiero wchodzić w tematy i je kolejno przeglądać.
"Najnowsze komentarze" jest dobrym rozwiązaniem ...pod warunkiem, że każdy będzie z tej opcji korzystał :)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Anna.
Dobry wieczór wszystkim.
W poruszanym temacie już się parokrotnie wypowiadałam, nie lubię się powtarzać. Jest jednak małe ale... Wydaje mi się, że Ryo, zupełnie świadomie, umieścił swój wątek w konkretnym dziale, a nie na stronie głównej, więc nie wiem o co dokładnie prosisz Jolu.  O likwidację działów czy o przeniesienie wątku Ryo na stronę główną?

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
ja powiem tak, sa watki ktore spokojnie moga przebywac na tablicy i rozwijac sie w wielu kierunkach i sa watki ( glownie moje ) w ktorych wskazana jest ramowa tematycznosc i dajmy juz temu spokoj

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Anna.
Ostatnie słowo zawsze należy do szefa ;-).
12345678